Skuffa og lei

epplekikk

Betatt av forumet
Var på ul i dag for 2gang. Er 28+3 i dag.
Hadde håpt på bilde av den lille men neida ikkje fekk vi bilde denne gang heller. Er det normalt?
Ho klarte ikkje ta bilde
Pga leie på babyen sa ho, syns dette er litt rart...
Brukte ca 2 min på å prøve. Fleir som har opplevd dette? Kjenner eg blir veldi skuffa å det blei samboer også

Vi har ikke fått noe særlig fine bilder. Endten så har han vert for aktiv eller så har han ligget feil :/

Vi fikk ingen fine bilder sist, han lå feil vei og var for aktiv. Han prøvde en stund å ta noen fine 3D bilder, men det gikk bare ikke. Om det er veldig viktig for dere vil jeg anbefale å få time hos en privat som bare skal bruke tid på ta fine bilder, ikke noe annet :)

Vi har et fint bilde og da er babyen kun 12 uker :-/
Han nekter og vise seg på bilder, så vi gidder ikke og betale for 3D denne gangen.Går ca 1 gang i mnd på ul for sykehuset uansett så får jo sett han der sånn kjapt :)

Dei to siste ul eg har vert på har han ligge med ryggen ut så det har vert veldig vanskelig å få gode bilder. Ser ut som eg har ein alien i magen på enkelte bilder :/ dessuten blir bilda mykje dårligare når dei skriver ut enn når du ser pp skjermen!

Var på ul i dag for 2gang. Er 28+3 i dag.
Hadde håpt på bilde av den lille men neida ikkje fekk vi bilde denne gang heller. Er det normalt?
Ho klarte ikkje ta bilde
Pga leie på babyen sa ho, syns dette er litt rart...
Brukte ca 2 min på å prøve. Fleir som har opplevd dette? Kjenner eg blir veldi skuffa å det blei samboer også
Så trist!!

Me har våre på UL 3 gonger.
Fantastiske legar, å har fått bilde alle gongene... Heldige oss!!

1 gong, ca 6 vekers gammel prikk
2 gong, vanlig ultralyd fine bilder
3 gong, egentlig enn "doppler" -men fekk full sjekk, forklaring, 2D og 3D bilder.
Dei mest fantastiske bildene.... :Heartbigred

Håpa du får enn ny time, å skikkeligt fine bilder. Lykke til!!

Vi måtte tilbake 4 ganger i 2014 på førstemann.

Han er like blygen den dag i dag.

Har fått bilder, men ikke særlig fine, fra både uke 12 og uke 20. Man ser at det er et ultralydbilde, men ikke så mye som viser at det er et foster... Fikk mye bedre bilder i de to forrige svangerskapene. Muligens er ikke alle like fotogene ;P

Men det er ikke så lenge til vi kan knipse ordentlige bilder av babyen, og det er mye morsommere ;)

Det er jo dessverre ingen garanti for at man får flotte bilder på UL, det er jo som de sier og, at de ligger feil til, evt kan morkaken ligge i veien, og da er det jo vanskelig å få tatt noen bilder.. :(
Kjedelig ja! Men tenk så spennende det blir å se nurket i mars! :D

Back
Topp