S Søøtnoos Elsker forumet 16 Des 2009 #1 noen som vet om det går ann og få krympede ullplagg tilbake til den normale str?????? mannen har krympet den nye genseren min[:(][:o][:o][:o]
noen som vet om det går ann og få krympede ullplagg tilbake til den normale str?????? mannen har krympet den nye genseren min[:(][:o][:o][:o]
B Bleiemos Forumet er livet 16 Des 2009 #2 Legg den i vann med balsam en god stund, så strekker du den forsiktig etterpå! Lært av min mormor som har gjort dette maaange ganger![:D]
Legg den i vann med balsam en god stund, så strekker du den forsiktig etterpå! Lært av min mormor som har gjort dette maaange ganger![:D]
S Søøtnoos Elsker forumet 16 Des 2009 #4 ORIGINAL: Bleiemos Legg den i vann med balsam en god stund, så strekker du den forsiktig etterpå! Lært av min mormor som har gjort dette maaange ganger![:D] hmmmm må jo prøøve:) takk for tips:)
ORIGINAL: Bleiemos Legg den i vann med balsam en god stund, så strekker du den forsiktig etterpå! Lært av min mormor som har gjort dette maaange ganger![:D] hmmmm må jo prøøve:) takk for tips:)