Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn å forstå ja, men oppgav han alder på barna da han bestilte da? For om han gjorde det så burde det jo ikke gå an å bestille billetter. Hvordan er det å få igjen pengene for billettene da? For det er jo enklere å fly de til Oslo og då Alicante, med Norwegian hele veien.*Nyperose* skrev:
Hva jeg forsto på han, får han ikke noe tilbake for noen av billettene. Og han oppga alder, men vet ikke helt hvor det har sviktet, han fikk en telefon fra Monarch om at de ikke kunne fly alene. Jeg har også ringt Monarch, og den eneste muligheten er om vi finner noen de kan reise med. Poenget er bare at det må være lagt inn på forhånd, billettene må være koblet sammen på en måte da, uansett. De kan ikke bare finne en fremmed på Gatwick liksom, men om vi finner noen på forhånd nå, så går det fint.
Jeg fatter nå ikke hvorfor han ikke kan ta ungene med seg i bilen, han har syvseter, men da blir det visst ikke plass til bagasjen.
Men om de ikke får fly alene med Monarch så hjelper det vel lite om noen skal med Norwegian til London, det er vel London- Alicante som er problemet?*Nyperose* skrev:
rodstilk skrev:
Men om de ikke får fly alene med Monarch så hjelper det vel lite om noen skal med Norwegian til London, det er vel London- Alicante som er problemet?*Nyperose* skrev:
Det står Bergen - Alicante via London.
*Nyperose* skrev:
rodstilk skrev:
Det står Bergen - Alicante via London.
Ja... Og hun etterlyser noen som skal reise Bergen-London også er det med Monarch fra London hvor de ikke kan fly alene...Derfor jeg lurer...
Jeg vet ikke helt hvordan du leser dette: "Er det noen her som skal reise fra Bergen til Alicante 17. juni, via London, med flyet som går fra Norge med Norwegian til Gatwick klokken 0920" men jeg ser det slik at jeg etterlyser noen som skal hele veien. Overskriften sier jo også Bergen-Alicante...
A sorry ser det nå :-P Tror du må satse på å finne en engelskmann i såfall. Er vel svært få som flyr den omveien..*Nyperose* skrev:
Sa jo i tillegg at dette var ett skudd i blinde!
Jeg har selvsagt ute følere blandt engelske folk også, altså, selv om det ikke var helt lett :P
Men desverre er ett av kriteriene til Monarch når det gjelder slike saker, at alt må være klarlagt på forhånd, og at man må ringe inn og knytte billettene sammen, desverre.