Skuddår

~Purpalicious~

Gift med forumet
Noen av jentene her som ikke er gifte eller forlovet som har tenkt å fri til sin kjære på skuddårsdagen da???
Tror ikke jeg kommer til å gjøre det, vil faktisk at samboeren skal fri til meg[:D][:D]

Æ blei fridd te i fjor 8 februar! Gifter oss i år,23 august! Vi har ti års jubileum.
Skuddårsdagen er jo en meget spesiell dag da,og som e lett å huske[;)] Sikkert mange som benytter seg av den.

Tenkte jeg skulle gjøre det...
MEN sambo sier nei, for han mener at det er MANNEN som skal fri... [:'(]
er ikke helt ening der da men...

Mannen skal fri mener jeg.. men jeg må nok vente ti år[&:][8D] Han er ikke typen til det, så han må nok ha noen år og manne seg opp på[:D]

d hadde aldri falt mej inn å fridd te min kjære...e litt gammal dags av mej.....men ej skal no gifte mej i år da så[:D]

ORIGINAL: princess83

ORIGINAL: tinemor fra sula

d hadde aldri falt mej inn å fridd te min kjære...e litt gammal dags av mej.....men ej skal no gifte mej i år da så[:D]

oj oj..når da?[:)]
[:)]

Jeg er jo gift nå da, men for fire år siden (altså skuddår) sa jeg klart ifra til mannen min (som jeg da ikke var sammen med) hva jeg syntes han skulle gjøre.. 7.mars var vi sammen[:D] (Merkelig det tok så lang tid[8D])

nei, d har e ikkje tenkt å gjør. akkurat der e e nokså gammeldags... e kommer til å bestemme det meste om bryllupet, så da får han bestemme dato å fri på.... hehe..... men håpe d kommer snart da.

Har trua sambo med det, men tror ikke han tar meg så seriøst [8D] Og jeg er litt gammeldags jeg å, så jeg kommer ikke til å fri på skuddårsdagen [8D] Er nok han som må stå for den biten [;)]

Venter til sambo får fingen ut og frir til meg[;)]hehe

forlova oss i fjor vi den 30 mars...
å hadde i grunn plana om å gå opp kirkegulve i år,men alt blir prioritert t lille prinsessa som ska komme no så vi kan vente m kirka t neste år i stede...

E forlova, men tror isje det hadde vert populert å jør det.. Han meine det e mannfolkå så frir.....

Back
Topp