SKRYYYYYYYYYYYYT!!!

Møffen

Glad i forumet
Fotograf bildene e komt i hus å eg tenkte eg måtte skryte litt av godjentå mi

Pen lita tulle du har <3

Ååååååå, for ei vakker lita jente du har! ;-)

Ååååååå, for ei vakker lita jente du har! ;-)

Takk ska dåkke ha

E veldig fornøyd med resultatet av både jentå å bildene

Nydelig jente og nydelige bilder!!

Tror jeg må komme meg til fotografen med mine jeg også. Tok du bilder av alle jentene nå eller bare minstejenta?

~Skorpionen~ skrev:

Tror jeg må komme meg til fotografen med mine jeg også. Tok du bilder av alle jentene nå eller bare minstejenta?

Takk ;)

Tok bare bilder av Lotte i denne omgang, men rekne med det blir ett søstre bilde i løpet av året...nå e jo eg så heldige at fotografen e mi svigerinne, så me kan som regel ta bilder når me føle for det :)

Men VELDIG kjekt med fotograf bilder så anbefale deg å få tatt det

Åh hæææælledussan da! For noen nyydelige bilder.
Elsket det med rompa i været og med hue på puta (akkurat sånn pleier Thea å kose også!)  emoticon

Nydelig jente og mange mange fine bilder!

Tusen takk

Chia: har eit heilt prikk likt bilde av Lotte når hu ligge og kose på puta med rompa i været som blei tatt når hu va 10 dagar, ganske stiligt å sjå at hu fremdeles har same stilen :) 

Møffen skrev:

~Skorpionen~ skrev:

Takk ;)

Tok bare bilder av Lotte i denne omgang, men rekne med det blir ett søstre bilde i løpet av året...nå e jo eg så heldige at fotografen e mi svigerinne, så me kan som regel ta bilder når me føle for det :)

Men VELDIG kjekt med fotograf bilder så anbefale deg å få tatt det

Så greit med en fotograf i familien da:-)

Ja, jeg må nok bestille en fotograf-time. Var hos fotograf med de to andre når de var på samme alder, men tredjemann har en tendens til å komme i tredje rekke.... og da blir ting utsatt.

Så mange fine bilder!! så nydelig jente du har <3

Sååååå utrolig nydelig lita jente du har <3 Og jeg skjønner at du blei fornøyd med bildene ja :) de var knall bra :D 

Nydelige bilder, og nyyyydelig jente!!

Tusen takk alle samen :)

Back
Topp