Skrytetråd

Marikl

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
hvor ellers kan man få lov til å skryte med god samvittighet enn på et anonymt forum ??
Føler dere også at det er "galt" å skyte ? Men av og til har man sååå lyst til å bare skrike ut til hele verden om hvor flink lille babyen din er , eller hvor god du / mannen din , hvem som helst er !?
På termingrupper på Facebook får man dårlig samvittighet når man skryter litt ved å skrive for eks" Jenta mi krabber og snakker" Da kommer mange mødre til å føle seg ubehagelig og bekymret , da skriver de : " er mitt barn den eneste som ikke har hastverk med krabbing eller ståing enda??"
MEN i dag , tenkte jeg at nå er det nok, en eller annen plass må vi få muligheten til å skryte i vei uten å være redd for å trøkke på andres følelser !!!
Så bare skriv fra deg det du har på hjertet !
 
Jeg starter, for ellers eksploderer jeg snart /)))
Babyen min på 6,5 måneder er så utrolig flink!
Hun klarer å :
- sette seg opp selv på både rumpe og med beinene under seg og sitter slik i 5 minutt og leker uten problem
- snur seg fra mage-rygg og tilbake
-hun reiser seg selv opp og står kjempelenge ved å holde seg i bord/trapper/meg/sofaen
-hun sier "hei" til alle når hun ser dem, katten også))
- hun sier mamma dagen lang
- hun leker tittei med oss ved å ta et teppe eller genser over ansiktet sitt og når hun tar det ned igjen sier vi "tittei)))" ler hver gang)))
- hun gir klar beskjed at hun ønsker at noen tar henne opp ved å strekke ut armene mot deg <3

- jeg er flink fordi jeg klarte å la være å spise den tredje kakestykken i går kl 23.30 <3


Fyr løs alle, her er det ingen som dømmer :))
 
Jeg er så stolt av lillemann som lærte å åle seg ved 5 mnd, sitte+krabbe ved 6 mnd og stå ved 6,5. Nå har han begynt å lære betydningen av nei, og er ikke mer borte i hundeskålene feks som vi har sagt "nei" til. Stor har han også blitt med tann nr 5 på vei ☺ Klarer ikke tenke på han uten å smile når jeg er på jobb. *hjertesmelt*
 
Hun er alltid blid og glad. Smiler til alle hun møter. Gråter veldig lite og har vært en snill baby siden fødsel. Klarte å rulle fra rygg til mage da hun var 4.5 mnd gammel. Kjempe forelsket i babyen min [emoji173]️
 
Han finner ikke søvn på egenhånd på kveld, men jaggu gjør han d kl 04.50 når jeg sier d er natta enda [emoji3]
 
Er veldig stolt over snuppa vår, som er blid dagen lang (selvsagt litt små sutring men sjeldent) stolt over at hun ruller fra mage til rygg og motsatt, stolt over at hu spiser godt, stolt over at hu ligger på eget rom , stolt over at hu sover 11-12 timer i ett strekk :happy::Heartred

Men mest av alt, stolt over at hu kom inn i livet vårt :Heartbigred
 
Back
Topp