skrytetråd

Smiley77

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Må bare skryte litt. Føler at jeg har vært så flink nå i vinterferien. Har vært på skiturer hver dag på 1,5- 2,5 timer hver dag. Synes det er deilig å komme seg ut på tur, selv om jeg blir sliten etterpå. Men kroppen fungerer fortsatt veldig fint og jeg føler meg heldig. Veldig fornøyd :-). Jeg vet det er mange av dere som er minst like flinke som meg. Hva er dere stolt av?

Er stolt over at jeg har gått tur på 1.5 timer hver dag siden jeg ble gravid,uansett vær og vind:) utrolig hva ut i naturen gjør med kropp og sinn❤

Så flinke dere er. Her er jeg strålende fornøyd hvis jeg klarer 15-20min tur pga bekkenet og utmattelse.
Skulle ønske jeg klarte mer, for har alt å tjene på det

Var stolt over at jeg hadde fortsatt å trene som normalt frem til forrige uke, men nå ser det ut til at det ikke blir så mye trening fremover pga div plager:( Så da skal jeg heller si jeg er stolt over at jeg klarer å lytte til kroppen:)

Så flinke dere er! Hadde det mer sånn sist, men nå klarer jeg omtrent ingenting på bekkenet og det lille bekkenet tåler går med på å ta seg av storesøster.. Gleder meg helt sinnsykt til å bli ferdig med dette og få tilbake en kropp som fungerer!

Er stolt av å være gravid og kommet så langt [emoji173] ellers er jeg stolt over at jeg fortsatt klarer å gå og at rullestolen ikke er et tema enda [emoji38]

Kan døpe denne tråden om til "dårlig samvittighet-tråden" :D Hehe, neida, fint med en sånn tråd, bra å finne noe å være stolt av seg selv for.. Det var bare litt vanskelig ;)

Kan døpe denne tråden om til "dårlig samvittighet-tråden" :D Hehe, neida, fint med en sånn tråd, bra å finne noe å være stolt av seg selv for.. Det var bare litt vanskelig ;)
om ikke annet så kan man være stolt av at man bærer frem et barn inni seg.. hver eneste dag! At man må tenke på barnet først og så kommer en selv i andre rekke til en hver tid. Alle gravide gjør en fantastisk jobb!!:Heartred

Back
Topp