Katti_mh
Glad i forumet
Hehe... først starter jeg en klagetråd, så kommer jeg med en skrytetråd!
Åååå sambo kom hjem fra jobb i dag med pakke til meg! Han ringer bestandig hjem iløpet av dagen for å høre hvordan jeg har det. Og i dag hørte han jo at jeg hadde en SKIKKELIG MØKKA DAG! Jeg åpnet posen fra han, og der lå det 3esker med smurfepastiller (som jeg elsker
), en pose M-sjokolade, vanilje yoghurt, flytende Gaviscon (hehe) og ørepropper! (sånn at jeg får sove på dagtid selvom det er VM i bygging utenfor her)
De tingene der er sånn han VET at jeg blir glad for[:)] Vanilje yoghurt har jeg blitt avhengig av etter jeg ble gravid. Øreproppene skal SÅ testes ut i morgen[:D] Han er ganske så fantastisk om jeg skal si det rett ut!!
I tillegg skulle han lage ORNTLIG bakt potet til meg, som jeg er så gla i, med bacon, rømme og div nammenam oppi[;)] Og pastasalat... MMMMmmmmm... Sånn, da var dagen min redda!!! *tjihi*
Åååå sambo kom hjem fra jobb i dag med pakke til meg! Han ringer bestandig hjem iløpet av dagen for å høre hvordan jeg har det. Og i dag hørte han jo at jeg hadde en SKIKKELIG MØKKA DAG! Jeg åpnet posen fra han, og der lå det 3esker med smurfepastiller (som jeg elsker
), en pose M-sjokolade, vanilje yoghurt, flytende Gaviscon (hehe) og ørepropper! (sånn at jeg får sove på dagtid selvom det er VM i bygging utenfor her)De tingene der er sånn han VET at jeg blir glad for[:)] Vanilje yoghurt har jeg blitt avhengig av etter jeg ble gravid. Øreproppene skal SÅ testes ut i morgen[:D] Han er ganske så fantastisk om jeg skal si det rett ut!!
I tillegg skulle han lage ORNTLIG bakt potet til meg, som jeg er så gla i, med bacon, rømme og div nammenam oppi[;)] Og pastasalat... MMMMmmmmm... Sånn, da var dagen min redda!!! *tjihi*