Skrytetråd!!:)

Squishy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Februarlykke 2015
Daaa sier det seg vel selv:)

Skryt ivei, legg inn bilder og kos dere:)

Har veldig lyst til å skryte av at vi skal kjøpe oss ny biiiiil!!!:) Trodde ikke jeg kunne bli såå glad i en bil (?) men det har jeg blitt (les:vi)

ImageUploadedByBV Forum1389721213.539887.jpg

"Familiebilen" er klar om ca 3 mnd!:)
 
Last edited:
Oooo Nice bil:) Grattis, searcher nettet for ny bil eg åg.. Har ikkje plass t barn nr 3.. Någen så anbefale ein bil der du kan ha 3 barneseter bak?
 
Skoda Superb er kjempebra for større barnefamilier :)

Vi har Focus 2011 modell :) Den er nok for liten til 3 banr, men passer fint til 1 og 2 :)
 
Skoda Superb er kjempebra for større barnefamilier :)

Vi har Focus 2011 modell :) Den er nok for liten til 3 banr, men passer fint til 1 og 2 :)
Skoda superb e jo kjempe fin bil:) tusen takk for tips:)
 
I dag vil jeg skryte av nydeligste sønnen min:-) jeg er i super dårlig form i dag og hadde en forferdelig dag på jobben,som startet med at jeg hadde glemt nøkkelen og når jeg skulle ringe noen om å låne så funket ikke mobilen så jeg måttå kjøre å hente osv osv.. Dagen fortsatte med bare nedturer.. Men da jeg hentet gullgutten i bhg å fikk en god klem ble det straks bedre:-) han er stortsett en aktiv 2åring som klatrer i gardinene og henger i taklampa, så så litt mørk på e.m, siden mannen skulle komme sent hjem. Men vet dere va? Jeg og "apekatten" min ble liggende forran peisen med pledd og frukt, etter middag og lese eventyr og spille lotto:-D han var så god og vi koste oss veldig helt til pappan i huset kom hjem:-) gud som jeg elsker den gutten:-D
 
Hehe ja er viktig å få ut skryt:)

Å slutte å røyke er vanskelig! Så veldig bra!!!!:) Håper du holder deg nå da;) Hva hjelper mot suget, eller har du ikke noe?:)
 
Hehe ja er viktig å få ut skryt:)

Å slutte å røyke er vanskelig! Så veldig bra!!!!:) Håper du holder deg nå da;) Hva hjelper mot suget, eller har du ikke noe?:)


Det går helt fint. Ikke noe sug. Er så kvalm at jeg blir kvalm bare av tanken :P
 
Haha så bra! Nå så det ut som jeg maset masse men i går så ville ikke ipaden min sende meldingene:P men så nå at de kom frem!:)
 
Oooo Nice bil:) Grattis, searcher nettet for ny bil eg åg.. Har ikkje plass t barn nr 3.. Någen så anbefale ein bil der du kan ha 3 barneseter bak?
Ford Mondeo er veldig stor. En av de største stasjonsvognene. I bagasjen kan man putte vogna rett inn med hjulene først og ikke på tvers slik du må i de fleste andre stasjonsvogner. Veldig god plass i baksetet også. Vi har 2008 mod.
 
Back
Topp