Skrytetråd :)

KajaSH

Glad i forumet
Feel free to post dere også:D

En veldig klisje eg aldri trodde eg sko skriva, men eg har om dagen verdens beste mann :D:D<3<3

Han har baka når jeg kommer hjem fra jobb, får penger å kose meg for, ordner med Ludvig siden jeg begynner og bli trøtt, han kommer hjem fra jobb for å være sammen med oss og ikke jobbe så mye!!

Dette har vært en kjempe uke!!:D

Oj, du er heldig, Kaja! <3

Får skryte litt av min mann jeg også da...
I går fikk jeg beskjed om at det ble overtid på jobben, han kom hjem kl 22.30.
I dag har jeg fått melding om at han kommer hjem tidligere enn i går og klokka er nå 19.40 uten noe tegn til gubben..

Såe- jeg er kjempestolt - dette har vært en fin uke :p :p

Oj, du er heldig, Kaja! <3

Får skryte litt av min mann jeg også da...
I går fikk jeg beskjed om at det ble overtid på jobben, han kom hjem kl 22.30.
I dag har jeg fått melding om at han kommer hjem tidligere enn i går og klokka er nå 19.40 uten noe tegn til gubben..

Såe- jeg er kjempestolt - dette har vært en fin uke :p :p

Haha :D

Jeg kan ikke klage. Gibben passer sånn på meg om dagen. Han er så redd jeg skal bekymre meg for mye for noe eller stresse så jeg kan miste. Han ber meg sove og slappe av mens han passer guttungen som har vært syk denne uka. Ellers henter han i barnehagen. Og lager middag rydder og sitter å stryker meg over hode for å få meg til å slappe av når han mener jeg tenker for mye :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra med snille menn! (I alle fall de fleste...)
Min er innlagt på et sykehus langt unna meg frem til midten av november, ganske ensomt! Men i kveld kommer han hjem og blir til onsdag. Da blir det koooooz hver dag. <3

Må nesten også skryte litt av mannen min som er hjemme med veslemor i to dager siden bhg har planleggingsdager. Også må jeg gi meg selv en klapp på skuldra for å ha trent før jobb i dag. Altså 06.15 var jeg på trening:D så *skryteskryte*:P

Mannen min fyrer i ovnen og pakker meg inn i tepper, selv om han holder på å renne vekk :)
Jeg fryser veldig om gradestokken er under 30grader inne (!!!!!)..

Back
Topp