Skrytetråd!!!

Rustad90

Glad i forumet
Skryt i vei damer!!!

Jeg la emilie litt over 7 og gikk inn med bamsen nå men da hadde hun sovnet helt selv :) så da blir det kjærstetid resten av kvelden!!

Dessuten må jeg skryte litt av første lue jeg noen gang har strikket med mønster!!! Ble litt for liten for jeg var litt ivrig med å få brukt den så jeg la opp for tidlig :oops: men FIN ble den! Neste gang skal jeg lage den stor nok :D

Vedlegg

• 1362248967120.jpg
    1362248967120.jpg
    41,8 KB · Visninger: 28
Fin lue! Og så kjekt med litt kjærestetid da!!

Så deilig med litt kjærestetid :D heldiggrisen!
Fin lue!
Får skryte litt av arvingen jeg da ;):p Plutselig nå i kveld lå han på stellebordet med ene foten i munnen :D Det hadde jeg jammen ikke trodd skulle skje med det første :D:D

Kjempefin lue,så god du er:-)

Jeg kan skryte av at snuppa nå har knekt "åle-koden",og har brukt store deler av dagen på å leke larve:armene frem,opp med rompa og sparke fra:-)Hun blir fort sliten,da,så hun kommer ikke så langt enda,men morro er det:-)

Så fin lue! =)
Jeg må skryte av storebror i dag!
Han var så ufattelig sliten og grein store deler av kvelden etter at han og mannen var i Kvitfjell og så utforkjøring!
Han ble villig med på badet omtrent en time tidligere enn ellers, badet og gjorde god plass til Lillebror.
Var så god med lillebroren sin i foreldresengen før leggetid, koste masse med han (og det var virkelig det Lillebror ville og, ble helt gal når T flyttet seg, rolig og beundrende da han kom tilbake og koste på han), gikk frivillig på rommet og ble lest for av pappaen!
Store, fine, snille, lille, herlige gutten vår!

Kjempefin lue,så god du er:)

Jeg kan skryte av at snuppa nå har knekt "åle-koden",og har brukt store deler av dagen på å leke larve:armene frem,opp med rompa og sparke fra:)Hun blir fort sliten,da,så hun kommer ikke så langt enda,men morro er det:)

Så flink hun er! :D Skjer så mye nytt nå hele tiden. :D:D

Hmmm i kveld tror jeg at det er mamman som skal få skryt, for å være veeeeldig tålmodig med det meste her i huset:-)

Så fin lue! =)
Han var så ufattelig sliten og grein store deler av kvelden etter at han og mannen var i Kvitfjell og så utforkjøring!
Han ble villig med på badet omtrent en time tidligere enn ellers, badet og gjorde god plass til Lillebror.
Var så god med lillebroren sin i foreldresengen før leggetid, koste masse med han (og det var virkelig det Lillebror ville og, ble helt gal når T flyttet seg, rolig og beundrende da han kom tilbake og koste på han), gikk frivillig på rommet og ble lest for av pappaen!

Så herlig med søskenkjærlighet! :D Det er så rørende! Flinking!

Så fin lue! =)

Så flink han er.Og så herlig når han er så god med lillebror <3

Så fin lue! =)
Så koselig da..:)
Gleder meg til det blir søsken her også..;):p

Søskenkos er fantastisk - Daniel lyser som en sol når han ser storebroren sin! Og på dagen i går la storebroren hodet sitt mot Daniel sitt og Daniel bare lo og lo! Helt fantastisk å se og høre på!

I dag må jeg skryte av vesla som har sovet hele natta. Vi la henne kl.19, også var vi oppe et par ganger bare, og etter kl.20 var det helt stilt. Også sov hun til 07.40!!! Og ikke nok med det, men da tok mannen henne med ned. Jeg fikk sove til 09.30, og når jeg kom ned sov vesla, det lukta grønnsåpe på kjøkkenet og han stod og la sammen klær. :D:D:D

I dag må jeg skryte av vesla som har sovet hele natta. Vi la henne kl.19, også var vi oppe et par ganger bare, og etter kl.20 var det helt stilt. Også sov hun til 07.40!!! Og ikke nok med det, men da tok mannen henne med ned. Jeg fikk sove til 09.30, og når jeg kom ned sov vesla, det lukta grønnsåpe på kjøkkenet og han stod og la sammen klær. :D:D:D
Wow!! Imponert!!!

Ja, det er så herlig!! Sa til mannen ista, at når det blir slik, så er det som om at sola skinner og fuglene kvitrer - uansett hvor grått og trist det er ute. :)

Oi, herlig:-)

Ja, det er så herlig!! Sa til mannen ista, at når det blir slik, så er det som om at sola skinner og fuglene kvitrer - uansett hvor grått og trist det er ute. :)

Hehe, enig i den:-)

Ja, det er helt supert! Dette blir garantert en bra dag liksom!!
I tillegg til at jeg er uthvilt og glad, syns mannen det er kjekt å få litt alenetid mes jenta si (uten at mor blander seg inn) Hehe.. Win-win-situasjon dette.;)

Hadde ei fin natt vi også, men jeg er stuuup trøtt, skjønner ingenting :confused004

Back
Topp