Skrytetråd

BølleBella

Elsker forumet
Her kan dere alle skryte. Av hva dere vil [:D]

Jeg vil skryte av vesla mi. For første gang har hun sovet fra 20.00 til 07.00 [:D][:D]  Jeg måtte virkelig tenke etter om hun hadde vært våken iløpet av natta. Hehe. Hun hoppet til og med over måltidet klokken 23.00 [:)]
Det hadde jeg aldri trodd! Så jeg er veldig fornøyd [:D]

Oioioi, da hadde eg vore veldig fornøyd. Her ammes det tre ganger på natta fremdeles.
Eg vil gjerne skryta av lille guten min som er blitt så flink til å krype, i tillegg prøver han veldig hardt på å krabbe og sette seg opp, så det klarar han nok snart[:D][:D][:D]

så bra han såv lenge da [:D]
flinkis du he da :O kjekt!!

ej vil skryte av tuppa mi som alti e bli sjølom ej blir trøtt å sleta so smile ho te mj *goaste*

ORIGINAL: sogn78

Oioioi, da hadde eg vore veldig fornøyd. Her ammes det tre ganger på natta fremdeles.
Eg vil gjerne skryta av lille guten min som er blitt så flink til å krype, i tillegg prøver han veldig hardt på å krabbe og sette seg opp, så det klarar han nok snart[:D][:D][:D]

Oj! Kryper han allerede?
Her ligger hun heeelt stille. Kan flytte seg 180grader, men det stopper der [8D]

ORIGINAL: biddy

så bra han såv lenge da [:D]
flinkis du he da :O kjekt!!

ej vil skryte av tuppa mi som alti e bli sjølom ej blir trøtt å sleta so smile ho te mj *goaste*

Vi liker glade barn [:D]
Her har jeg dratt med snuppa rundt i bygda idag. Så hu sovnet tvert når vi kom hjem. Like blid da heldigvis. Hehe

Jenta mi har alltid sovet om natta [:D]
Stort sett blid og fornøyd og skravler masse[:D]

Back
Topp