Skrytetråd til NAV

Lodviss

Elsker forumet
Jeg er fullt klar over at det er mye frustrasjon over NAV, men syns det er trist at de omtrent bare får negativ omtale.

Ift. foreldrepenger, kontantstøtte og barnetrygd så har jeg fått svar senest 3 uker etter jeg sendte opplysningene.
De har altså alltid vært før fristen![:)]

Om jeg møter opp på kontoret, så har de alltid tid (eller at jeg får tid å snakke med noen senere den dagen). Har alltid blitt møtt med forståelse og en iver for å få ordnet det best mulig for meg og min familie [:)]

Regner med det er flere som er fornøyd me NAV også? Eller er det virkelig bare dritt med dem?
Er vi veldig heldig med vårt lokale NAVkontor?

Er fornøyd eg også[:)]

Jeg er kun fornøyd! [:)]
Hvis det en eller to ganger har vært et problem så har de alltid fikset mens jeg var på tlf![:)][:)]

her er vi og fornøyde med nav, selv om de til tider har vært treige...

men nå har jeg fått en saksbehandler på nav som vet hva hun gjør...

hun vil være med på alle samarbeidsmøtene vi skal ha med guttene, bare som en hørende part. hun vil være med for å få førstehånds opplysninger hele tiden. slik at når hun ser at vi kan søke om noe støtte av en eller annen grunn, eller at hun kan gjøre noe så vet hun alt om saken...for selv om vi ikke får noe nå kan det være vi har rett på noe om noen år...hun vet ikke, så da vil hun være med på møtene for å holde seg oppdatert...

så jeg er kjempe fornøyd med nav for tiden[:D]

Så bra da[:)] Tror nok du er heldig med ditt kontor[;)]

ORIGINAL: Lucas09

Er fornøyd eg også[:)]

ORIGINAL: lille assa 75

her er vi og fornøyde med nav, selv om de til tider har vært treige...

men nå har jeg fått en saksbehandler på nav som vet hva hun gjør...

hun vil være med på alle samarbeidsmøtene vi skal ha med guttene, bare som en hørende part. hun vil være med for å få førstehånds opplysninger hele tiden. slik at når hun ser at vi kan søke om noe støtte av en eller annen grunn, eller at hun kan gjøre noe så vet hun alt om saken...for selv om vi ikke får noe nå kan det være vi har rett på noe om noen år...hun vet ikke, så da vil hun være med på møtene for å holde seg oppdatert...

så jeg er kjempe fornøyd med nav for tiden[:D]

Så bra![:D] Det er slik det burde være, og så flott med de NAVkontorene som har mulighet til å følge opp så tett.
I min jobb har jeg også tett samarbeid med NAV, og de prøver alltid å være føre-var, og oppdaterer seg hele tiden for å høre om det er noen rettigheter man får rett på etterhvert [:)]

Vi er heldige![:)] Jeg har hatt svært lite med nav å gjøre, men de to gangene jeg har hatt kontakt med dem så har det gått fort og greit. Lang ventetid på kontorene, men ellers kjapt og greit[:)]

Jeg har ikke fått svar på det jeg har spurt om de få ganene jeg har ringt kundeservice hos NAV, men har klart å lese meg frem til svarene selv, og en gang ba jeg om å få kontakt med NAV forvaltning, som raskt ryddet opp! Jeg har ikke hatt problemer med å få svar på og invilget søknader (foreldrepenger, pleiepenger, gradert uttak av pappaperm, kontantstøtte), og det har gått relativt raskt. Det hjelper mye hvis man setter seg godt inn i ting selv, sender inn RIKTIGE opplysninger i rett tid osv osv! [:)]

Back
Topp