Skrytetråd :D

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Jeg må bare skryte litt av meg selv :D
Var helt klar for å få unna klesvask i dag og vaske baby ull.

Maskinen går flittig, jeg har ryddet og sortert lekene på rommet til jentungen, som får besøk i dag. Tørket støv i stuen, fjernet spindelvev fra taket/hjørner og ryddet en hel masse småting unna vei. :)

Støvsuging skal mannen få ta seg av, men formen er så bra i dag at jeg skal ta en storvask på badet (vegger, tak, vindu i tillegg til vask og toalett).
Og stuevinduet trenger en skikkelig omgang :)

Redebygging sa du? :p

Så damer.. skryt litt av dere selv!
Hva er du fornøyd med i dag? :)

Du har vært kjempe flink!
Men ikke slit deg ut med en gang du har litt ekstra energi nå da;)

Flink du er :)
Jeg hadde et snev av redebygging forrige uke, så fikk vasket opp babyklær og handlet inn til fødebagen, men ble med det.. nå er jeg tilbake på "det er så leeeeeenge til, gidder ikke stresse" :P

I morgen skal jeg og samboeren på shopping etter vi har vært hos jordmor. Er spent på hvordan det kommer til å gå. Vi var å gikk litt i byen i dag, og jeg har så vondt i bekkenet at jeg seriøst nesten ikke kan røre på meg :( Håper jeg ikke har like vondt i morgen, for jeg har faktisk gledet meg til shopping i over ei uke nå.

Last edited:
Send gjerne noe av energien over, idag kom frokosten i retur og slitten og umotivert på jobb i hele dag, skal snart ta kvelden....

I morgen skal jeg og samboeren på shopping etter vi har vært hos jordmor. Er spent på hvordan det kommer til å gå. Vi var å gikk litt i byen i dag, og jeg har så vondt i bekkenet at jeg seriøst nesten ikke kan røre på meg :( Håper jeg ikke har like vondt i morgen, for jeg har faktisk gledet meg til shopping i over ei uke nå.

Haha, ser jeg postet denne i feil tråd. Denne skulle i skravletråden :p

Så flink du er! :) Håper jeg kan få en slik dag igjen. I dag har ALT vært tungt :/ Det eneste jeg kan si meg fornøyd med i dag er at jeg fikk sminka meg, tatt på meg kjole og dratt i bursdag :)

Så flink du har vært! I dag er jeg ikke fornøyd med noe, har skikkelig vondt i korsryggen, finner ingen behagelig ligge/sittestilling. Pluss at jeg sov 3 timer i natt så er helt zombi ;) Men jeg var i allefall noen få timer på jobb (er der ikke mange timene hver dag grunnet gradert sykemelding) og fikk gjort litt der :)

Så flink du har vært :)

Flinka!!:) jeg malte ett strøk på ene veggen på stuen i går (med mannen sin hjelp). Vasket komfyren vi solgte. Og kostet litt på gulvet etter mannen hadde revet veggen;)

Send gjerne noe av energien over, idag kom frokosten i retur og slitten og umotivert på jobb i hele dag, skal snart ta kvelden....
Ikke mye energi igjen. Jentungen overrasket oss med plutselige vannkopper i får morrest. :(

Back
Topp