Skrytetråd❤️

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Siden vi nå har klagetråd, vil jeg gjerne innføre en skrytetråd. Skryt gjerne av deg selv, partneren din, søsken, eller alt annet mellom himmel og jord. Vi har manko på fremsnakking i Norge. La oss starte en ny trend☺️. Da må jeg få begynne å fremsnakke min partner. Han står like stødig ved meg alle de vanskelige dagene som de bra, og nå etter at vi fant ut at jeg var gravid, har han på eget initiativ valgt å melde seg inn i fedreforum, og sagt han ønsker å være med på alle undersøkelser og alt som har med denne babyen å gjøre. Må også legge til at han er verdens beste stefar til mine to jenter, så han stiller like mye opp for dem, som for dette kommende barnet❤️

Jeg vil skryte av at jeg har energi til å klippe klem,gjøre husarbeid og vaske klær :-) så får vi satse på at det holder seg sånn :-)
Godt initiativ med skrytetråd :hello2

Jeg vil skryte av at jeg har energi til å klippe klem,gjøre husarbeid og vaske klær :-) så får vi satse på at det holder seg sånn :-)
Godt initiativ med skrytetråd :hello2
Synes du har all grunn til å skryte av deg selv:) du har jo vært kjempeflink:)

Jeg må bare få skryte av meg selv (siden jeg er anonym her, og ikke er typen som skryter til vanlig). Har tatt en videreutdanningsenhet i år (30 stp), og fikk A på begge eksamenene. Har tatt det ved siden av full jobb, så er veldig fornøyd med egen innsats :-) Lille spire ble faktisk unnfanget mens jeg stressa med lesing siste dag før eksamen.

Jeg må bare få skryte av meg selv (siden jeg er anonym her, og ikke er typen som skryter til vanlig). Har tatt en videreutdanningsenhet i år (30 stp), og fikk A på begge eksamenene. Har tatt det ved siden av full jobb, så er veldig fornøyd med egen innsats :-) Lille spire ble faktisk unnfanget mens jeg stressa med lesing siste dag før eksamen.
Så utrolig godt jobbet:) gratulerer så mye:)

Samboeren min har alltid vært helt fantastisk, men etter jeg ble gravid (etter å ha mista 3 i 2014) - stiller han opp mer enn jeg noen gang kunne forventet. Tar seg fri fra jobb for å kjøre meg de 6.timene (tur retur) sykehuset, klipper plenen, vasker opp, rydder og handler. Bærer det som er tungt for meg.. får tårer i øyekroken når jeg tenker på hvor heldig jeg egentlig er :)

Må skryte av mannen min! ❤️ I natt stod han med glede opp kl. 04:00 uten en eneste klage, for å kjøre 40 min en vei for å hente meg på jobb i natt. Jeg ble plutselig ganske dårlig og ble veldig redd, han kom med en gang! ⭐❤️

Back
Topp