Skrytebilder

memape

Forelsket i forumet
Men ikke av snuppa denne gangen[:D][:D][8D]

Min lille prins som prøver snuppas lue! [;)]                Og jeg måtte kjøpe han en genser etter jeg hadde barbert
                                                                                          han! Han følte seg litt naken [8D]

åh hellesnusk!for en sjarmør! hva slags rase er det? 

Hehe, så fin da [:D]

ORIGINAL: Ulve~Mamma

åh hellesnusk!for en sjarmør! hva slags rase er det? 

Hehe ja han er tidenes sjarmis! å veldig veloppdratt [;)] Han er en bichon havanais (selv om jeg da har skamklipt han for øyeblikket, han har egentlig laaang pels[:)])

åååh, derfor jeg ikke helt klarte å kjenne den igjen ;)
er ikke de veldig allergivennlige mtp pelsen da? Så deilig med veloppdratt hund! Han må gjerne smitte over på "rakkerungene" mine [8D]

er ikke de veldig allergivennlige mtp pelsen da? Så deilig med veloppdratt hund! Han må gjerne smitte over på "rakkerungene" mine [8D]

Jo veldig alergivennlige! Røyter nesten ingenting :) Lett å ha med på besøk + lett å plassere om vi skal reise bort! Han har bange barnevakter som melder seg frivillig [:)]
hehe hva slags rakkerunger er det du har da?

ORIGINAL: mrs.Petersonss

Jo veldig alergivennlige! Røyter nesten ingenting :) Lett å ha med på besøk + lett å plassere om vi skal reise bort! Han har bange barnevakter som melder seg frivillig [:)]
hehe hva slags rakkerunger er det du har da?

Så deilig da! her har jeg også hundevakter i kø nesten, hehe. De er jo kjempesnille, men kan finne på mye sprell. Yuki (eldste) er feks forferdelig hyper utendørs [&:] Men de hører som oftest etter, men kan være litt langøra til tider [8D]

Har en stk japansk spisshund på 5 år (han er helt hvit)
og en tysk spisshund på 2 år (han er helt sort)
Alle spørr om de heter salt og pepper [8D]

Back
Topp