Skrytebilder<3

Singlemom

Gift med forumet
Er så mye på jobb for tiden at jeg nesten ikke ser mine to søte gull. Så jeg sitter å ser på bilder av de og vil gjerne vise de til dere også[:D]



Søta mi

Tøffen min før jeg klipte han


Tankefull


Nyklipt


Spiser frokost ved bordet til Mia
 
 Nydeligste
 
Takk[:)]
 
ORIGINAL: Mrs.Cullen

haha, skulle til si de så utrolig like ut, som tvillinger!

men så kom jeg jo på at de ER jo det! ehhehe[:D]

Hehe[:D] Synes du virkelig det? Tror aldri jeg har sett søsken som er så ulike jeg! Ulik personlighet, utseende, kroppsbygging og ja, alt!
 
Så utrolig nydelige de er
 
Så nydelige de er. Synes det ser så fantastisk ut med to på samma alder jeg[:D] Kan tenke meg det er travle tider å,men[;)]
Har Mia klipt seg å?? Lurer på om jeg ska stusse luggen til Mali, men vet ikke om jeg tørr, hehe[:D]
Så søte de er der de sitter sammen å spiser mat da
 
Nydelige unger du har!!!!!!![:)]
 
ORIGINAL: Mrs.Cullen

ORIGINAL: carca

ORIGINAL: Mrs.Cullen

haha, skulle til si de så utrolig like ut, som tvillinger!

men så kom jeg jo på at de ER jo det! ehhehe[:D]

Hehe[:D] Synes du virkelig det? Tror aldri jeg har sett søsken som er så ulike jeg! Ulik personlighet, utseende, kroppsbygging og ja, alt!


tenkte da på hår, størrelse, søskenlikhet[:D]

ja kan godt tenke selv de er tvilinger, men da mye pga størrelsen...[:D]

Å, sånn ja:) Da forstår jeg[:D]
 
ORIGINAL: *Linnie*

Så nydelige barn du har carca!!
 
ORIGINAL: Hegepia83

Så nydelige de er. Synes det ser så fantastisk ut med to på samma alder jeg[:D] Kan tenke meg det er travle tider å,men[;)]
Har Mia klipt seg å?? Lurer på om jeg ska stusse luggen til Mali, men vet ikke om jeg tørr, hehe[:D]
Så søte de er der de sitter sammen å spiser mat da

Det ER koselig med to på samme alder[:D] Selv om store deler av første året var hardt[8D]
Har klipt luggen til Mia noen ganger ja, hun nekter å ha spenner i håret så måtte klippe det slik at hun får se[8D]
 
Guri for noen nydelige unger  smelt smelt sier jeg bare 
 
Nydelige unger du har!!!!!!![:D][:D]
 
Back
Topp