skrytebilder - jeg måtte bare :)

20092012

Glad i forumet
Nicolai har blitt en så stor gutt! så rar følelse å titte på skapningen som sitter der å skratter, hyler og kjefter på mamma når maten ikke kommer fort nok[:D]
det er jo ikke lenge siden han lå i magen!
sikkert flere som har det sånn[;)] -og i disse tankeforbindelser måtte jeg bare skryte litt over det som har blitt verdens beste klump[:D]

hyler høøøøøyt når han leker seg[:D]

"sitter å venter på sola"

Så nydelig godpomp du har [:D]

Den stole, kjøpt på rema?
Eg lurte på å kjøpe den, men ser for meg att den er litt ustødig til årets sommer, eller?

Så søt han er [:D]

Så nydelig gutt [:)]
Er om noen dager ett år siden vi "så" Oliver for første gangen....på UL [;)]

ORIGINAL: eplemos

Så nydelig godpomp du har [:D]

Den stole, kjøpt på rema?
Eg lurte på å kjøpe den, men ser for meg att den er litt ustødig til årets sommer, eller?

den er fra rema 1000 ja, den var faktisk veldig stødig! Kanskje ikke så solid, men stødig var den :)

Søte Nicolai[:)]
Fine bilder,har sånn stol vi også etter storebror[:)]

å så pen han er..nydelig! Stilig stol også[:D]

Så utrolig nydelig gutten din er! [:)]

Kjempesøt gutt [:)] vakre øyne!

Tiden går kjempefort! Men er så gøy når de lærer seg nye ting og er mer og mer med [:D] Bare synd permisjonen snart er slutt [:(]

For en nydelig gutt du har[:D]

Herregud så nydelig gut! Eg kjenne meg så igjen i det du seier, ting skjer alt for fort.. jento mi har begynt å hyla (ikkje grining, men meir skrik) for å få oppmerksomhet. Dette er spesielt dersom eg snakker med noen eller ska se noe på tv eller høyre noe på radio... hehe.. vesle skrulla mi :-)

Så nydelig han er

For en skjønn skapning!

Så herlig han er! [:D]

Back
Topp