Skrytebilder! Fler som vil dele bilder?

Ntååå! Fine bilder! :) Søteste kalven og masse fint babyutstyr!
Ble inspirert her nå :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Utrolig nydelig den grå vognposen, har du brukt oppskrift, eller bare gjor for "frihånd"?
Jeg har nemlig planer om å lage en lignende når jeg går ut i permisjon :)

Utrolig nydelig den grå vognposen, har du brukt oppskrift, eller bare gjor for "frihånd"?
Jeg har nemlig planer om å lage en lignende når jeg går ut i permisjon :)
Tusen takk! Har gjort alt på "frihånd" :-) og det tar tid! Brukte nesten 3 mnd og prøvde å strikke hver dag :-) ble rett og slett litt lei på slutten så skulle gjerne laget den 20-30 cm lengre, men var så dritt lei at jeg gadd ikke mer :-)
Lykke til! Vil bare advare om mye jobb :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk! Har gjort alt på "frihånd" :) og det tar tid! Brukte nesten 3 mnd og prøvde å strikke hver dag :) ble rett og slett litt lei på slutten så skulle gjerne laget den 20-30 cm lengre, men var så dritt lei at jeg gadd ikke mer :)
Lykke til! Vil bare advare om mye jobb :)

Hehe, takk for det.
Men den ble jo uansett kjempe fin!
Jeg har en svigermor som strikker som en rakkett! Så hun strikker og jeg syr, så da slipper jeg en del arbeid ;)

Kan du forklare hvordan du fiksa den vognposen?
Det teppet i marius ble det strikka på rundpinner også klipt opp?
Ser kjempe fint ut alt sammen :D

Har ikke en eneste ting klart, men gøy å se alt det fine dere andre har gjort klart :-D

Har ikke en eneste ting klart, men gøy å se alt det fine dere andre har gjort klart :-D

Samme her.
Tenkte å begynne til uka, må bare få unna siste arbeidsdag først.

Kan du forklare hvordan du fiksa den vognposen?
Det teppet i marius ble det strikka på rundpinner også klipt opp?
Ser kjempe fint ut alt sammen :D
Viss du ser om du finner den overskrifta på april gruppa som heter RisaRosa så tror jeg jeg har skrevet alt hvordan jeg har gjort det der ;-) har ikke pc for tiden og kan ikke få klippet og limt tekst via mobilen ;-)
Mariusvognteppet er strikket rundt og klippet opp til slutt og så foret med fleesepledd på baksida :-) det teppet var fort gjort å lage! Har laget ett i rosa også, men det blir nok heller gave til noen andre, siden jeg får en guttetass :-D

ImageUploadedByBV Forum1395524846.233361.jpg
Endelig stellekommode på plass også! Den skal få plass på badet, men venter på ny vaskemaskin og tørketrommel til uka som kommer, så da får den stå å ta plass i gangen noen dager til :-) gidder ikke sette den på plass og risikere å måtte flytte den ut for å få inn de andre tingene :-D

Back
Topp