*Moråse* Forelsket i forumet 14 Jun 2011 #1 Noen bilder jeg tok av snuppa for et par uker siden! Seeee så fiin unge jeg har!! Kunne fortsatt i det uendelige, men innser at det antageligvis ikke er like interressant for alle andre som det er for meg.. hehe :p
Noen bilder jeg tok av snuppa for et par uker siden! Seeee så fiin unge jeg har!! Kunne fortsatt i det uendelige, men innser at det antageligvis ikke er like interressant for alle andre som det er for meg.. hehe :p
*Moråse* Forelsket i forumet 15 Jun 2011 #4 Tusen takk. :) Ja jeg syns såklart hun er verdens fineste! hehe..
L *Labambie Forumet er livet 15 Jun 2011 #8 Åh, for ei nydelig dokke! Hun ser så salig ut i øynene, så herlig! :)
*Moråse* Forelsket i forumet 15 Jun 2011 #9 Labambie skrev: Åh, for ei nydelig dokke! Hun ser så salig ut i øynene, så herlig! :) Tusen takk! Ja hun har et slik fredelig blikk på en måte.. Hun er generelt ganske rolig, ikkeno stress, alt er ok. :) Laidback. :)
Labambie skrev: Åh, for ei nydelig dokke! Hun ser så salig ut i øynene, så herlig! :) Tusen takk! Ja hun har et slik fredelig blikk på en måte.. Hun er generelt ganske rolig, ikkeno stress, alt er ok. :) Laidback. :)