Skrytebilder av lille Olivia <3

SillyDilly

Forumet er livet
Kos med pappa

Stilig body

Kos med mamma <3

Tenk at hun er over en uke allerede!! Sukk!!!

Hun er så liten og herlig! 

Jeg så også tråden din på generell, hvordan går det med deg?

ååååå, søøøta

Ganske stolt av det lille vidunderet ja! [:D]

Formen er HELDIGVIS bedre, var hos legen i går å fikk antibiotika + sånn nesespray. Har ikke feber lenger, men sliter med litt hodepine, ellers så klarer jeg ikke å bruke dissa ullammeinnleggene i 26 varmegrader[&o]

Takk for tankene jenter[:)]

Så nydelig hun er! Og så fresh du var da!!

Synes hun ligner litt på deg, hvertfall rundt munnen/haken, kan det stemme?[:)]

Nydelige lille Olivia[:)] og syns og hun var lik deg!!

Så fantastisk vidunderlig liten Olivia!! Du ser veldig godt ut, Silje! Jeg er utrolig imponert over deg, først dro du gjennom en million fag og så føder du en så vakker jente! Jeg har ikke sett noen tråd på generell, er det brystbetennelse eller? Hvordan går det med deg ellers? Og blir det noe vin på oss senere i sommer/høst?? [:D][:D]

Hmm vet ikke helt om hun er lik meg, ser ikke sånn![8D] Men har hørt andre si det, og at hun ligner rundt hake munn - håper det for Christoffer er jo KLIN lik faren sin!!!

papaya - ja er brystbetennelse, og fikk beskjed om å gå rundt med ullammeinnlegg - tror du jeg ble svett? Jah! Så de er droppet for øyeblikket, for det orker jeg ikke. Er jo 26 grader her. Forresten så SØT du er
Ellers går det greit! Kjenner jeg sliter litt med å være mamma/søster og kjæreste om dagen, går vell mest utover kjærestedelen føler vi har sklidd litt fra hverandre siden fødsel, men sånn er det jo! Er ikke så lenge siden fødsel så det kommer seg vell[:)]

JAAA VIIIN! Om jeg tørr da - jeg drakk vin for 2 dager siden, og ga mm på flaske 1 måltid på natta og våknet da med brystbetennelse[8|] Karma eller noe?[:-] Hihih... Skal se om jeg kan finne en dato jeg[:D]

Så nydelig!!! Jeg er rett og slett misunnelig!!![;)][:D]

Vakre lille snella!!!:)

Back
Topp