Skrytebilde!

Chuma

Forelsket i forumet
Først av alt, tusen takk for gratulasjoner og koselige hilsner, alle sammen! Her går alt veldig fint, Edvin er fortsatt på nyfødtintensiven, men det er mest for å observere at han lærer seg å spise skikkelig. Nå har han fått litt gulsott og skal lysbehandles, det er helt vanlig hos premature, så ingen big deal. Tenker det ikke blir så altfor lenge til jeg får reise hjem og ha begge gutta mine under samme tak! I morgen tar jeg meg en tur for å følge William på hans første skoledag - det er også stort, og jeg er glad jeg slipper å gå glipp av det.

Dere har mye å glede dere til, jenter! Håper dere får bære barna deres så nær opp til termin som mulig, det er mange ekstra utfordringer når man er litt for liten og umoden...det merker jo vi også, selv om vi absolutt er blandt de heldige. Ønsker dere alle sammen all mulig lykke til med den forestående fødselen, og håper dere alle får en koselig barseltid etterpå!

2a964e96ed0c3791be5fcaf1e9272e83_zps647a3a63.jpg

Nydelige gutter :) Og godt å høre det går så bra.. Masse lykke til i tiden som kommer med lillemann og skolegutt :D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Godt det går fint! :) Lov å skryte over så fine gutta :) Skjønne begge 2! :) Hehe. Kos deg vidare og lykke til i morgon. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Kjempe fine gutter ❤ To sjarmtroll. ☺ Lykke til med første skoledag med eldstemann, og kos deg masse med søte babygutten.
Ønsker deg og familien alt godt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er bare et fantastisk syn Inger! Har fulgt dere i flere år, og må si jeg trodde løpet vart kjørt da dere mislyktes på siste forsøket deres. Så kommer denne hjemmelagde hjerteknuseren her da! Alle hjerter gleder seg med dere, og må si jeg ble litt våt i øyekroken da jeg leste at han endelig var kommet. Er så glad for at dere lyktes å bli foreldre igjen, og at William fikk oppleve å bli storebror. Med det sagt er Mikael på ingen måte glemt <3 Ønsker dere lykke til og gratulerer så mye!

Gratulerer så mye og lykke til på veien videre. Måtte trykke på linken din med filmen med Mikael, ble så trist inni meg :( Håper dere finner lykken nå med fersk baby i hendene, og nyt tiden. Den kommer ikke tilbake! :)

Åhhh nydelige guttene:-) gratulerer så mye til den nybakte mor,far og storebror!:-;

Så nydlige <3 Gratulerer så masse :)

Så flotte gutter!! :) Tenker storebror syns det var stas å ha med seg mamma på første skoledag :)

Back
Topp