Skrytebilde!!!

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest

Beklager hvis det ble veldig stort, kopierte det fra bloggen jeg[:)]
-men er hun ikke nydelig!!? Jeg er så forelsket i snuppa mi, hun er fantastisk!

Nydelig bilde! Ååå når jeg ser sola som skinner på henne, gleder jeg meg sånn til SOMMER!! SNART SNART SNART KOMMER DEN [:D][:D]

NYDELIG jente [:D]

du har all grunn til å være forelsket [:D]

så nydelig jente [:D][:D]

ORIGINAL: Mommy Nala

Nydelig bilde! Ååå når jeg ser sola som skinner på henne, gleder jeg meg sånn til SOMMER!! SNART SNART SNART KOMMER DEN [:D][:D]

Tusen takk! Hehe, ja da er vi nok flere som gleder oss til den!! tenk så herlig når disse små babyene våre kan plaske litt, kose seg på plenen osv.. Jeg ELSKER sommer[:D]

Kjempeherlig <3

Jeg er og forelsket i min jente <3 Det er fantastisk!!

Åh, så nydelig. Fikk sommerstemmning av det bildet jeg.

Skikkelig herlig!!

For en herlig og blid jente...

Fikk sommerfølelse av bildet[:D]

Hehe, ja er litt sommerprega, bare kort body også ikke minst sola som så fint titter inn igjennom vindu og oppi babysenga[:D] Tenk så herlig når de bare kan ligge slik ute da!! [:D]

ORIGINAL: *GuttogJente*

Hehe, ja er litt sommerprega, bare kort body også ikke minst sola som så fint titter inn igjennom vindu og oppi babysenga[:D] Tenk så herlig når de bare kan ligge slik ute da!! [:D]

SNART[:D]

Små lubbne babytær i gresset

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: *GuttogJente*

SNART[:D]

Små lubbne babytær i gresset

Jeg gleder meg!!

ORIGINAL: Smulan*

Åh, så herlig jente!! Også så stor og fin hun har blitt!
*sjarmis*

Hihi! Tusen takk[:D] Hun er bare helt nydelig! -men det er jo alle oktoberbarna da[;)] Jeg konkluderer med at vi er en hel gjeng med flotte damer som lager så fantastiske pene barn[:D]

fin hun er!!

Back
Topp