Rosa Mirabella Gift med forumet Novemberlykke 2015 Januarlykke 2020 Marshmallows 2022 Stjerneskuddene 2024 Septembertassene 2026 4 Feb 2011 #2 Naaaaaaw Utrolig nydelig!!! Du har all grunn til å være stolt[:D]
2 2*små Forelsket i forumet 4 Feb 2011 #3 Tusen takk[:D][:D] Er veldig stolt av begge sønnene mine[:D] Skulle gjerne lagt ut skrytebilde av eldstemann også men han sover så får gjøre det når han er våken[:D][:D] Tenk å være mor til 2 så flotte sønner!!
Tusen takk[:D][:D] Er veldig stolt av begge sønnene mine[:D] Skulle gjerne lagt ut skrytebilde av eldstemann også men han sover så får gjøre det når han er våken[:D][:D] Tenk å være mor til 2 så flotte sønner!!
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 4 Feb 2011 #4 Du har en hærlig gutt og jeg tror storebror er like flott[:)] Det er lov å være stolt, det har du også god grunn til[:)]
Du har en hærlig gutt og jeg tror storebror er like flott[:)] Det er lov å være stolt, det har du også god grunn til[:)]