Skrytebilde!

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Mine vakre små..

Hehe, er ikke store forskjellen på dem, nei - utenom i høyden. [8D]

Så nydelige jenter du har

Hælledussen....utrolig vakre jenter!!
Du er jaggu flink til å lage barn!![:D]

Takk.

Ja, Saga har blitt 14,5 mnd allerede! Hun løper fort, elsker å leke borte-bø, tisser på do om hun blir satt der, og vokser snart igjen søstra si. [:D] Hun bruker 80/86 i klær, Vilja bruker 86/92. Hihi!

åh så nydelige dem er!!
OG blir mer og mer lik synes jeg!

Lykke til på eksamen imorra!
Håper det går bra med deg! Jeg håper å unngå å ta med bøtta, hehe!
*Stor kos fra meg til deg!*

ORIGINAL: *Smula*

åh så nydelige dem er!!

Så ikke denne før nå, jeg! Vel hjemme nå, det gikk nogenlunde greit. Tror jeg står, i hvert fall. [:)] Har du berget? Eller ble bøtta med? [X(]

ORIGINAL: rodstilk

åh så nydelige dem er!!

Så ikke denne før nå, jeg! Vel hjemme nå, det gikk nogenlunde greit. Tror jeg står, i hvert fall. [:)] Har du berget? Eller ble bøtta med? [X(]

Bøtta ble hjemme hehehe! Men var ute å knyttet nærkontakt med doen etpar ganger.
Ellers gikk det.. vet ikke.. idioten har laga nytt eksamensopplegg med masse snodige greier og jallaballa.. Ble helt satt ut.
Og bare for å være sikker har han lagt 25% på noe INGEN av de 7 andre jeg prata med etter eksamen hadde hørt om.. FEST!! (Vi er bare 10 totalt). Så vi får se!

ORIGINAL: rodstilk

åh så nydelige dem er!!

Bøtta ble hjemme hehehe! Men var ute å knyttet nærkontakt med doen etpar ganger.
Ellers gikk det.. vet ikke.. idioten har laga nytt eksamensopplegg med masse snodige greier og jallaballa.. Ble helt satt ut.
Og bare for å være sikker har han lagt 25% på noe INGEN av de 7 andre jeg prata med etter eksamen hadde hørt om.. FEST!! (Vi er bare 10 totalt). Så vi får se!

USJ! [:'(]

Får håpe du står da! Krysser fingrene for oss! [:D]

Jeg så det på facebook, SMELT sier jeg bare [:)] du kan å lage barn altså [:D]

For noen nydelige jenter du har! [:D]

Back
Topp