Skryte

Piper Chapman

Gift med forumet
av meg selv tråd ;) for en uke siden kuttet jeg ut brus,usunn mat og spiste bedre og oftere!
Trent med gåing, jogging og sykling og vekta sier minus 3 kg ;) Og  målet var 5 så jeg må si at jeg er fornøyd! Og treningen har hjulpet ellers også når andre ting er litt kjett.
Så jeg akter og fortsette denne veien for dette er veien for meg!!!
Vill nok ha av mer enn 5 også men det var liksom noe jeg følte jeg kunne oppnå i første omgang!!!I tillegg jobber jeg og har hus,hjem,barn . trodde jeg ikke skulle få tid men det fikk jeg.Klappe meg selv på skulderen for at vinterdvale vekten er iferd med og forsvinne ;) 

Fantastisk, så flink du har vært!!! 

Så bra. :) 
Må du bare huske at det som raser av i begynnelsen er mye vann, det går nok ekstra fort av når man kutter brus og sukker slik, for jeg kjenner veldig at jeg har mye vann i kroppen når jeg spiser mye sukkerholdig mat, men klart, den vekta vil du jo også ha av dersom du har tenkt å fortsette. :) Da tipper jeg jo du fremdeles vil holde sukkernivået lavt når du når målet. 

Gratulerer med flott start! Bare vær like flink framover selv om det kan stoppe opp litt. 

toneany skrev:
Så bra. :) 
Må du bare huske at det som raser av i begynnelsen er mye vann, det går nok ekstra fort av når man kutter brus og sukker slik, for jeg kjenner veldig at jeg har mye vann i kroppen når jeg spiser mye sukkerholdig mat, men klart, den vekta vil du jo også ha av dersom du har tenkt å fortsette. :) Da tipper jeg jo du fremdeles vil holde sukkernivået lavt når du når målet. 

Gratulerer med flott start! Bare vær like flink framover selv om det kan stoppe opp litt. 

Ja mulig det er det, hehe. Men jeg akter og nå målet og trene gjevnlig i uka etter det! Og jeg har jo vært cola alkis :P hehe. Så at jeg har fått kuttet ut brus og godis gjør mye. det skal kun forbeholdes lørdager og i små mengder. men i helgen ble det ingen ting !! ;) Men takk takk

Supert! Du er kjempeflink! 

Klapp på skulderen til deg!

Back
Topp