Skryte-tråd

HMB<3

Flørter med forumet
Synes etterhvert at partnerne fortjener litt skryt. Min mann reddet kvelden med å lage varmeflaske og knekkebrød med reker til meg i dag. Han forstod det var krise og kom til unnsetning :D (var helt fra meg fordi jeg hadde så mange behov på en gang... følte meg litt håpløs :p )

Mannen min er også helt fantastisk :heartred Han kjører land og strand rundt for å få tak i matvarer som jeg orker tanken på å spise og har generelt stått på pinne for meg siden formen begynte å bli nedadgående. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han asså :)

Fantastisk tråd! Min mann er verdens mest tålmodige og snilleste akkurat nå. Lager alt av mat til meg, rydder vasker. Står opp om natta for å hente vann og spybøtte, kjører rundt for å finne det eg vil ha til mat.

Jeg har hatt endel smerter den siste tiden. Min kjære lager mat til oss, varmer rispose til meg, spør om jeg vil ha massasje eller trenger noe annet. Heldige meg :love7

Min mann tar oppvasken, lager mat og tar kattedoen når jeg vil han skal. Og ikke minst han holder ut med den alt for hormonelle meg <3

Her er han kjempe flink! Han henter vesla i bhg (jeg er som regel på jobb), handler, lager middag, steller og legger frøkna. Idag hadde han lagt igjen en lapp på kjøkkenbordet og ønsket meg en fin dag og lykke til hos legen. Sammen med lappen lå det to flakslodd også :)

Han gjør mye hjemme, og det er jeg evig takknemlig for ❤️

Syns min kjære fantastisk mann og fortjener skryt. Han passer på hun vår lille jente hele dagen. Mater henne, dusjer henne, skifter henne og legger henne. Rydder hjemme og lager middag når han kan. Verdens verdens snilleste er han. Føler meg så heldig ❤️❤️❤️

Mannen min gjør alt for at jeg skal ha det bra :D
Han sørger for at jeg får sove når jeg kommer hjem fra jobb, henter varmepose til meg og fyrer i peisen hvis jeg fryser, henter mat og drikke, drar i butikken, rydder og er rett og slett helt fantastisk! <3
Han kan kanskje være litt for beskyttende, for han vil heller at jeg skal slappe av enn å ordne med ting i huset :P Det er sikkert greit når jeg er høygravid, men foreløpig klarer jeg jo fremdeles å gjøre ting :)

Min ektemann er fantastisk hver dag :) Jeg får alltid sove lenge om jeg vil, lager ofte frokost til meg eller overrasker med bakst, blomster, søte lapper, serier jeg liker, musikk jeg liker, generelt alt. Han er superflink med ungene. Han hjelper alltid til hjemme. Lager middag, handler og alt som trengs. <3

Min ektemann er kjempeflink til å overraske meg :)
Jeg har ikke førerkortet og nærmeste butikk er 8 km unna. Mannen tar ofte med seg sønnen vår på butikken sånn at jeg får legge meg nedpå litt. Nesten hver gang de har vært på butikken så kommer han hjem med noe han tror jeg ville satt pris på, og det gjør jeg selvfølgelig hver gang :)
Sånn som i dag. Jeg kommer ned på kjøkkenet etter en dupp og der venter det 2 ferske (kjempegode) rundstykker fra bakeren og i kjøleskapet står det 6 iskaffe av merket Starbucks (kjøpte de på matbutikken fordi de var på tilbud) :Heartred (og jeg elsker dem!)
Andre ting han overrasker med er BigBite, thaimat til lunsj, en flaske brus jeg har dilla på, annen mat jeg har dilla på (varierer fra uke til uke, men han klarer å henge med i svingene ;) ) osv.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Mannen min er virkelig bare helt fantastisk og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Vi har hatt et kjempetøft år hvor han har stått på og vært så sterk for meg og barna. De kom 14 uker for tidlig og han har virkelig gjort alt han kan for at jeg og barna skal ha det best mulig. Når vi rett før jul mistet gutten vår i krybbedød har han vist en styrke jeg ikke trodde fantes. Han er min klippe i livet, uansett hvor klissete det høres ut. Det eneste som betyr noe for han er at jeg og lille jenta vår har det bra, og han gjør alt han makter for at det skal være slik. Jeg vet ikke hvor jeg ville vært uten han, sånn helt på ordentlig. Jeg hadde aldri klart å gå gjennom det vi har gjort uten han. Han er desidert verdens beste mann❤️❤️❤️

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten min kjære mann ❤ Akkurat nå er han hjemme å har ansvaret for tre barn, hund og resten av dyrene :-) Han tok med en gang en fri dag når han fikk vite jeg ble innlagt på fredag og det samme i morgen, bare for å være her med meg på dagtid ❤ Han er klippen i livet mitt som jeg er så utrolig heldig å faktisk har med meg, han har vært der i oppturer og nedturer og rett og slett vært helt fantastisk. Nå etter vi fikk vite på fredag at vi venter tvillinger så har han om ennå mer faktisk vært til stede, så positiv! Det er godt å vite at han bryr seg og det er som oftest når man er innlagt som nå eller ved en annen stund at man faktisk ser hvor mye den andre personen bryr seg. Sikkert kjempe klissete skrevet men det var en kjempe fin tråd dette her, nesten som at mannfolka skulle fått det hver enkelt skriver om sin mann i ett brev eller gjerne tatt bilde av det og vist det :-)

Mannen min er alltid fantastisk. Han sover inne hos barna for tida, han står opp med dem om morgenen, han lager middag hver dag, han er verdens snilleste! For tida er jeg helt gjennomsliten, ustabilt humør osv. Han stiller opp uansett....ikke bare nå, men ellers og! <3

Mannen min er helt fantastisk!:Heartred Han har lagt frokost og middag til meg hver dag de siste 3-4 ukene og passet på å få i meg drikke, ryddet og ordnet opp i huset. Hadde ikke klart meg uten ham, i periodene hvor formen er helt på bunnen...:Heartred

Back
Topp