*skryte-skryte*

ms.bonita

Gift med forumet
I dag så skjedde det endelig.... Julie rulla rundt! leken som låg å frista var ikkje hennas, så den var såååå spennandes[:D]   ellers så har eg kutta ut grøt og kan no skryte av den 3 natta på rad uten grining! trur eg må snakke med helsesøster om ka mat eg skal gi ho!
(viss du har forslag,så mottar eg med takk[:D])

Julie hilser frå hoppedissa til kristoffer[:)]

ååååååååå så nydelig hun er ser jo ut som om hun vinker til oss.[:D]
må være noe i grøten hun ikke tåler da, så en prat med hs er nok lurt.

Så fliiiink!

Hør med HS du :)

Her fikk vi ikke til grøt heller, men vi fikk beskjed om at hun heller kunne få middag to ganger om dagen, pluss fruktpurre eller frukt :D

ORIGINAL: ThereseAa

ååååååååå så nydelig hun er ser jo ut som om hun vinker til oss.[:D]
må være noe i grøten hun ikke tåler da, så en prat med hs er nok lurt.

FANTASTISK BLINKSKUDD[:D]

For et herlig bilde!! [:D] Men så er jo alle bildene av Julie herlige da.. [;)]

Flinke Julie, stas når de klarer noe nytt!
Er så søtt når andre sine leker er såå mye mer spennende enn deres egne. [:)] For ikke å snakke om at ting de ikke har lov å røre er kjekkest av alle..! [8D]

Så gøy at hun rullet!!! Gratulerer Julie [:D][:D][:D]

Utrolig tøft bilde ble da!

Kristoffer vinker tilbake[;)]

så morsomt[:)] flinke jent!!
Merkelig med grøten, godt dere har finni ut at det er noe med den da så henne ikke sgriner så mye på natta!!
kjempe fint bilde av lille solstålen[:)]

Nyyydelige Julie!!
AnnaNa vinker tilbake før hun får kveldsmat for 2 gang[8D]

Så fornøyd søte jenta [:D] Håper dere finner ut av dette med grøten, tydelig noe hun ikke tåler ja...

Nydelig bilde av Julie! [:D][;)] og så moro hun ruller rundt!

Her våknet hun på natta og gråt etter vi begynte på grøt, men begynte å gi den tidligere på dagen (det hjalp!) .. Hvis det er magen som reagerer, så kanskje hun bare trenger å venne seg til fast føde! Her ga vi en god del dager før vi begynte å gi senere på dagen .. det funket! Men det kan jo hende hun reagerer på eller ikke tåler grøt, da er det jo noe annet! [:)]

Back
Topp