Skryte skryte

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Jeg må bare skryte litt av lillegull;) de første 6 mnd så var det såå vanskelig og få han til og sove, men etter 6 mnd så ble alt så mye bedre og kjekkere:) det er liksom en drøm, han sovner så fint til kvelden og sover helt til dagen etterpå, legger han kl 19 å sover til alt mellom 07.30-08.30 dagen etter.

Å nå tror jeg snart han forstår hvordan han kommer seg frem:) drar seg pitte litt fremover nå. Er så spennende når det skjer noe nytt:)
Om to uker kommer bestefaren på besøk , å han har ikke sett han siden han var 3 mnd, det blir spennende og se hvordan lille reagerer og hva bestefaren sier siden det er så lenge siden han har sett han, håper hanser at han må komme mer til Norge og se det eneste barnebarnet han har.
Er så mye kjekkere og være hjemme i permisjon når alt går bra:)
 
Såå kjekt :D er jo bare herlig når alt fungerer og lille baby er fornøyd :) da er liksom alt perfekt! Så godt å høre ting endelig faller på plass :)
 
Ja en periode trodde jeg at jeg holdt på å bli gal, derfor føles jo dette som en drøm, at plutselig så ble han så snill:p sover ikke alltid like godt på dagen da. Variere litt, men er flere tenner på gang, tann nr 6 er på vei!
Å mannen vil ha to barn så han lurer på om vi bare skal kjøre på å bli fardi, men jeg er ikke helt klar ennå :p
 
Så godt å høre at alt faller på plass! Ingenting er bedre enn fornøyd baby og fornøyd mamma! :)
 
Så godt å høre :) Kjekt med babyer som sover om natten i alle fall... send gjerne oppskrift :)
 
Så kjekt at han har blitt så flink. :) her har vi vært heldig med at hun har sovet fra 19-07/08 siden hun var rundt to mnd. Veldig deilig :)
 
Ja det hjelper på å få sove skikkelig om natten, har mer og gi på dagen og.
Hmm, oppskrift, nei si det. Det skjedde plutselig når vi flyttet han over på eget rom.
 
hehe, flytte over på eget rom ja... for at det skal skje må storesøskene dele rom, og er egentlig ikke spesielt interessert i at de skal finne på ugagn sammen hele kvelden...
ser visst ut til at jeg får kose meg med nattevåk med lille gullet mitt en stund til :/
 
Så glad på dine vegne :) Ingenting er bedre enn at mor og barn har det godt! (Og den andre foreldren også da, Hihi)

Og så bra at du ikke bekymrer deg for utviklinga lengre ❤ Alle er forskjellige, og det kommer når de er klare.


❤25/2-13❤
 
Back
Topp