Skryte litt

Killingene

Glad i forumet
Synes det er så mange som klager så på mennene sine,
derfor vil jeg bare skryte litt av min [:)]

Han følger med (minst) like ivrig som meg på babyens utvikling ol.
Åsså kommer han hjem med GRAVId bladet til meg, og han gleder seg kjempe masse til å fikse babyrommet og kjøpe babystæsj!
Må bare si at jeg er SUPER fornøyd med mannen min!
[:D][:)][:D]

Du kan jo ikke klage på ham da,  han er jo her støtt og stadig!! [:D] Neida, høres ut som en kjempekjekk kar ja. Er ikke så verst han min heller når han først er hjemme. Kjører langtransport i uka og pusser opp hus til oss i helgene. [&o] Men hus må vi jo ha! [;)] Også tar han med seg Jonathan så jeg får hvile innimellom. Men jeg klager på ham av og til og da... [X(]

hehe, nei EDEN JEG kan DEFINITIVT IKKE klage på mannen min!
Han er iallefall super engasjert, og det er jeg veldig glad for, fordi da er det jo enda gøyere for meg som er gravid[:D]
Høres ut som du har en snill mann du du også da [;)]

Hei hei [:)]
Jeg kjenner deg og mannen din godt og vet at du har all grunn til å skryte av ham... Han er virkelig interressert og engasjert! [:D]

Da er du jo heldig! [:)] Han min er ikke så engasjert, tror han blir mer det etter å ha vært med UL. Da får han jo litt mer forhold til hva som skjer. Men han er veldig oppmerksom, og opptatt av at jeg har det bra. Det er jo kos da. [:D]

Det har vi jo skjønt, han er jo tross alt her! Mer enn man kan si om f eks min [;)]

Regner med at min blir litt mer engasjert etter UL, han sier det også selv at det liksom ikke har gått opp for han enda. Skjønner det, har egentlig ikke gått opp for meg heller. Han er snill da, bærer ting for meg og spør om jeg vil ha pledd eller noe å drikke etc. Jeg er sikkert litt vanskelig å leve med for tiden, så han skal få all ære for tålmodighet [:D]

ORIGINAL: daddy

Kjenner jeg deg? [8|]

Din frekking [:D]

Heldige du! E heldivis kjempefornøgde me manne min ej også! [:D] No kjempa han på kvar dag etter jobb for å få ferdi huse vårt til vi blir fire. [:D] Helde på å bygge på...

Back
Topp