Skryte litt..

Det er veldig koselig og høre:) Hu har blitt mye bedre enn hu var, men fortsatt veldig urolig og klarer ikke og sitte stille. Og utrolig ukonsentrert, men kan leke med snø og bake kake i timesvis?! ellers blir hu fort distrahert i alle andre sammenhenger.
Godt tegn at hun kan være lenge i aktiviteter hun liker, betyr jo at hun kan lære alt sålenge hun synes det er interessant og morro:D

Godt tegn at hun kan være lenge i aktiviteter hun liker, betyr jo at hun kan lære alt sålenge hun synes det er interessant og morro:D

Ja, hu har nettopp begynt med dette de siste mndene, så jeg begynner og lure på om det er utviklingsmessig hu er litt seint ute, bare og muligens ikke en diagnose?! Hu er virkelig helskjønn, og utrolig kosete<3 Veldig opptatt av og trøste både storesøster og lillebror om det er noe<3

Tigergutt er dritkul da, så jeg kan tenke meg at tigerjenta er minst like tøff!!::D

Hu er tøffere enn tøffest;):D Herlig rampejente;) Litt som Emil, mener alt godt, men går litt feil underveis:D

Ja, hu har nettopp begynt med dette de siste mndene, så jeg begynner og lure på om det er utviklingsmessig hu er litt seint ute, bare og muligens ikke en diagnose?! Hu er virkelig helskjønn, og utrolig kosete<3 Veldig opptatt av og trøste både storesøster og lillebror om det er noe<3
Hun er så lita enda, og alt skal jo diagnostiseres ihjel idag. Kan like godt hende at hun bare henger litt etter og tar alt igjen litt etter litt;)

Hun er helskjønn! Hvor lang er hun?

Hun er så lita enda, og alt skal jo diagnostiseres ihjel idag. Kan like godt hende at hun bare henger litt etter og tar alt igjen litt etter litt;)

Håper det er pga litt sein utvikling:):):) men det er virkelig liv i den frøkna:rolleyes::D;)

Herlig :)
T er også ganske lang , 110 nå ca :)

Ja, han er er ett år eldre enn henne;) Men han var lang han også:D Bare sunt de vokser;) Meeen buksene må byttes ut ofte pga lange bein:p

Lengre enn Alexander da

Hihi, ja hu er faktisk det lengste barnet på avdelingen hennes i bhgen, men ikke den eldste;)

men veit hu er veldig lang, lang og tynn;) Hu var 53 cm da hu blei født på termindagen:D

Hihi, ja hu er faktisk det lengste barnet på avdelingen hennes i bhgen, men ikke den eldste;)

men veit hu er veldig lang, lang og tynn;) Hu var 53 cm da hu blei født på termindagen:D

Du får masse anledning til å shoppe barnetøy da:-)

Back
Topp