Lucki83 Gammelt medlem VIP 24 Mai 2006 #2 Sååå heeerliiig!!!Rikke er jo bare sååå skjønn!!! Jonas og da!!![:D]
Linka Gift med forumet 24 Mai 2006 #4 Skikkelig pene unger du har der Chill24. Morro å se hvordan de vokser til. Klem
FrøkenM Forumet er livet 24 Mai 2006 #6 Ja de er utrolig skjønne....Litt av en prinsesse du har...tenker hun liker barbie [:D]
H Hanna C Gift med forumet 25 Mai 2006 #11 Så utrolig vakre barn du har!! Skjønner godt at du er stolt av dem![:)][:)][:)][:)][:)][:)]
*Chill* Forumet er livet 25 Mai 2006 #12 Takk takk alle sammen!!!! og ja, de er veeeeerdens hærligste!![:D]
Linka Gift med forumet 26 Mai 2006 #15 Så langt hår Rikke har. Hvordan går det å gre dette da ??? Ikke hårsår håper jeg... hihi...
*Chill* Forumet er livet 26 Mai 2006 #16 Så langt hår Rikke har. Hvordan går det å gre dette da ??? Ikke hårsår håper jeg... hihi... Ja det er blitt kjempelangt og sinnsykt tjukt!! men ho er nok herda tror jeg, ikke så veeeeldig hårsår heldigvis! [;)]
Så langt hår Rikke har. Hvordan går det å gre dette da ??? Ikke hårsår håper jeg... hihi... Ja det er blitt kjempelangt og sinnsykt tjukt!! men ho er nok herda tror jeg, ikke så veeeeldig hårsår heldigvis! [;)]