Skryte litt også! Denne er spesielt til deg Tjukka!!

Anis

Gift med forumet
Jeg fikk jo positiv test den 21 september, siden den gang har jeg vært røykfri[:)]
Sprakk bittelitt da jeg fikk besøk av en vennine som røyker på sykehuset, men ellers har jeg ikke rørt driten!
Hun har vært her etterpå, og jeg har vært med henne ut, men klart å holde meg[:)]
Stolt! Savner det ikke noe særlig heller, ble dritkvalm den gangen jeg sprakk[8D]

ÅÅå så flink du er!!! All ære til deg!!!

åh... høres jo veldig bra ut!

et godt tegn på da du ble kvalm da[;)]

stå på, dette klarer du!

Weeee!!!!! Kjempestolt av deg!! Det fortjener du virkelig masse skryt for!!! Hurra!!!!

SÅ BRA!!!
Flinke flinke flinke deg! Holla hvis du trenger å få ut frustrasjon eller hjelp med å holde deg på rett linje! Syns du er kjempe tøff og er virkelig ordentlig glad inni meg å høre at du nå er røykfri!

Massemassemasse lykke til med fortsettelsen - du fortjener å være uten akkurat som jeg gjør[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

hehe... ( må bare), men har du liksom bestemt at du får positiv test 21.oktober??????????? trodde du allerede hadde fått testen positiv jeg[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D]

men når det er sagt, så er du superflink... VIRKELIG.. har jo hørt deg og tjukka diskutere dette før, å det er tøft! stå på!!

[8D][8D]*fikse på*

så utrolig flink du har vært da!!!

klart du må skryte av det!! [:D]

FLINK!!!!![:D][:D]

jeg er ikke fullt så flink.
Holder meg fint til når jeg skal ut (drikke). Men da sprekker jeg gitt[&o]

Sååååå flink du er[:)] Det var det jeg visste!

Dette går kjempegodt skal du se! [:D][:D][:D]

Back
Topp