Skryte litt....litt stolt!

baby 79

Betatt av forumet
Jeg vil bare si at jeg synes selv jeg har vært utrolig heldig hittil i svangerskapet...
Er nå 36 uker på vei..og har ikke tatt en eneste tab. som paracet osv.
Tran-kapsler er eneste tingen jeg har hatt i meg.. ikke en dpåpe alkohol og ikke et trekk av en sigarett..

Jeg har vært frisk og har vært utrolig heldig!!!!

Så jeg har verdens beste samvittighet for akkurat dette..

Jeg har kost meg med godterier og søtsaker innimellom og ikke bare sunn mat hele tiden.. Så jeg er ikke "perfekt" på noen måte..

Men jeg er så glad jeg ikke har vært syk og trengt kurer osv.

Klemmer

Da har du vært både flink og heldig [:D][:D]

Jeg har vært HELDIG...
Til vanlig får jeg både omgangssyke, influensa og det som sirkulerer av sykdommer rundt her

Men jeg har vært superheldig nå.. tror imunforsvaret mitt er sterkere nå som jeg er gravid..?

Jeg håper det har den effekten på meg også- jeg får alltid alt av luftveisinfeksjoner som går [:'(]

De som vet sier at imunforsvaret blir sterkere under et svangerskap...
Egentlig litt "logisk" også,, for da har vi jo en baby som vi skal beskytte som bor inni oss..
Kanskje naturen er laget slik at vi skal føle oss sterkere og friskere..??

Håper du er like heldig, og ikke får luftveisinfeksjoner..unner ingen å være syke når de går gravid..

Jeg var sinnsykt kvalm i starten av graviditeten, og det var verre enn en influensa..
Så jeg har jo fått mitt da..selv om det er normalt i starten..så er det ikke mye gøy..

Deilig og høre om de positive svangerskapene. Kos deg videre, så er det ikke lenge før det kommer et litet nurk.

Da har du vært kjempeflink [:D]

så flink du er da [:D] du er veeeldig heldig ja [;)] men kan oxo være fordi du er gravid ja [:)]

Takk for det,baby79 [:D] Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt så langt,så jeg håper jeg slipper det også jeg [;)]

Back
Topp