Skryte litt igjen...

almara

Forumet er livet
VIP
(plis ikke quote)[:)]

Lille Luna fire uker gammel i morgen:

.. og her er et nyfødtbilde av Alma også - til sammenligning- og ett av henne fra dagen Luna ble født- hun skulle jo på karneval i bhg, men var syk, så vi ble hjemme- men tok noen bilder av henne med kostymet på..)

... og til slutt, et par babybilder av meg selv. Noen av jentene mine som ligner på meg?

Sååå fine jenter du har!!! [:)] Luna syns jeg i hvertfall ligner på deg på det ene bildet[:)]

ORIGINAL: Tuttelure

Sååå fine jenter du har!!! [:)] Luna syns jeg i hvertfall ligner på deg på det ene bildet[:)]

Takk!

Satt og leste de gamle fødselshistoriene våre nettopp, Luna sover.. Leste din, jammen hadde du grunn til å være stolt! Neste fødsel blir nok lettere. Og slipper forhåpentligvis å gå så lenge på overtid. Skal bli spennende å følge deg:)

Åh, så nydelige - alle tre[;)]
Luna ligner veldig på deg synes jeg!

Takk[:)]

Alltid fått høre at Alma ligner så veldig på pappaen (koselig det, altså). Litt gøy at flere syns at Luna ligner på meg[;)]

ORIGINAL: almara

Takk!

Satt og leste de gamle fødselshistoriene våre nettopp, Luna sover.. Leste din, jammen hadde du grunn til å være stolt! Neste fødsel blir nok lettere. Og slipper forhåpentligvis å gå så lenge på overtid. Skal bli spennende å følge deg:)
[/quote

Jeg ser på fødselsopplevelsen som fin  - i hovedsak håper jeg den starter av seg selv - den vil sannsynligvis gå fort og dermed være intens - men det er nå greit. Tipper det blir andre følelser og tanker som kommer etterhvert[:-]

Enig

Back
Topp