skryte litt av snuppene mine

ånei, fikk det ikke til jeg, hehe :P

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs077.snc6/168795_10150364105820263_753925262_16681369_4045636_n.jpg/image]

du må legge inn direct link adressen på "add image"knappen her inne[;)]
den som er helt til høyre på samme linje som der du kan velge om du skal skrive i kursiv, med understrek eller tykk... den gule knappen med et fjell og en måne eller hva det er..[;)]

bare skriv når du limer inn linken skal det ikke være mellomrom :)
P.S? skal du skyte eller skryte av snuppene? [;)]

knappen er der hvor du skriver liksom.. i det lille vinduet som popper opp når du skal skrive noe!![;)] ikke HER INNE på tråden liksom... skjønner?[:D] 

ORIGINAL: BirgitteB

bare skriv når du limer inn linken skal det ikke være mellomrom :)
P.S? skal du skyte eller skryte av snuppene? [;)]

heheheh

[imagehttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1366.snc4/163823_10150344875390263_753925262_16260223_1736396_n.jpg][/image]

prøver igjen :P

hehehe vis du forstår noe av dette[;)]

ORIGINAL: ventertvillingjenter

nei, gir opp, hehe :P

neida.[:D][:D] se på det bilde jeg la inn ovenfor her...
så trykker du på den knappen (I DET VINDUET DU FÅR OPP NÅR DU SKRIVER NOE!)
når du trykker på den knappen kommer det opp "Enter Image URL" så i det hvite feltet kopierer du inn DIRECT LINK fra imageshack[;)] det er ikke så vanskelig![:D]

hmmm ja det va merkelig[&:] nei då vet eg isje.. du kan jo prøve det BirgitteB sa[;)]

hmmm vet ikke jeg hva som er gale[&:] det gikk jo ikke det heller

Så nydelige jenter  De var veldig like!
Er så gøy med tvillinger altså, er tvillingtante selv [:)]

Du må forresten ta vekk mellomrommet mellom linken og , da tror jeg bildene skal komme opp her og

ORIGINAL: ariana1983

Du må forresten ta vekk mellomrommet mellom linken og , da tror jeg bildene skal komme opp her og

Ja, det funker viss du gjør det!!
Nydelig jenter![:)]

Så nydelige jenter! Også så like![:D] 

Back
Topp