Skryte litt av sambo!! *klissklass - dere er advart*

Anis

Gift med forumet
Ser inne på maiforumet at mange av mennene er ute å drikker hver helg, ikke gidder å bli med på babyhandel o.l.
Min sambo har blitt en ny mann det siste året!! Etter ryggplagene ble som verst har han innsett at han må trene for å holde seg i form..er mye blidere, ikke så lat og mer rastløs = ting blir gjort.
Han kan være lat enda altså...kan ikke være helt perfekt da[8D]

Jeg har veldig vondt i bekket og ligger/sitter for det meste i ro..han kjører og henter Soffen i bhg, dusjer og steller nesten hver kveld..lager middag uten knyst de dagene jeg ikke orker og rydder alltid etter maten.
Ellers gjør han alt jeg ber ham om og litt til..er ikke vant til dette altså[:-] Jeg kan bare nevne at jeg har lyst på noe så er han på vei ned til butikken[:D]
I går åpnet han kjøleskapet rett før han skulle ut til en kompis; "nei her er det jo ikke cola eller sjokkis til flodhesten! Jeg freser innom kiwi før jeg drar"[:D]

Har mye dårlig samvittighet for at jeg ikke orker noenting..får høre hele tiden at det skal jeg ikke ha, at jeg er god som holder ut, jeg er fin og at jeg fortjener litt ekstra når jeg er gravid[:)]

Er helt nyforelska i sambo om dagen jeg

Ååååååå... Fikk en tåre i øyenkroken jeg..[8D] Snille, snille mannen din!!![:D][:D]

NYT DET!!!![:D]

ÅÅ HÆLLANMÅÅÅÅÅÅNE Er nok velfortjent altså! Gud så deilig når disse mannfolka kan ta seg litt sammen og vikelig sette alle kluter til [:D]

Hadde vært deilig det sist jeg gikk gravid gitt [:-][8D][>:]

ORIGINAL: *MissMe*

Ååååååå... Fikk en tåre i øyenkroken jeg..[8D] Snille, snille mannen din!!![:D][:D]

NYT DET!!!![:D]

hehe, jeg også.. nyt det og kos deg[:D][:D]

snille snille mannen din...[:D]
heldig du er.. nyt det[:D]

Så bra at det ble en helomvending[8D] Knallbra at du føler deg litt ekstra forelsket om dagen, pass på å la han få vite det! [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Vand

Så bra at det ble en helomvending[8D] Knallbra at du føler deg litt ekstra forelsket om dagen, pass på å la han få vite det! [;)][;)][;)]
[:)]

Back
Topp