Skryte litt av min mann

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Jeg var litt sur på morsdagen når han lå fyllesjuk og ikke orket bake boller som han lovet [8D]

På fredag var han hjemme med 2 syke barn og på den tiden jeg var på jobb klarte han å: Vaske-støvsuge hele huset, vaske vinduer på stue/kjøkken, vaske klær, skifte på alle sengene og vaske badet+ doen og jeg fikk middag når jeg kom hjem[:D][:D] Imponert jeg...[:-] ikke det, han pleier å gjøre mye hjemme, men ikke med syke barn[;)]

Idag kom han med et D&G armebånd jeg har ønsket meg lenge[:D]

Mannfolk er nok ikke så ille å ha allikevel, selv om de kan irritere vettet av en til tider [8D]

ååå så utrolig bra gjort av mannen din[:D]
pluttselig finner de på å gjorde noe ekstra fint for oss kvinnfolka[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg var litt sur på morsdagen når han lå fyllesjuk og ikke orket bake boller som han lovet [8D]

På fredag var han hjemme med 2 syke barn og på den tiden jeg var på jobb klarte han å: Vaske-støvsuge hele huset, vaske vinduer på stue/kjøkken, vaske klær, skifte på alle sengene og vaske badet+ doen og jeg fikk middag når jeg kom hjem[:D][:D] Imponert jeg...[:-] ikke det, han pleier å gjøre mye hjemme, men ikke med syke barn[;)]

Idag kom han med et D&G armebånd jeg har ønsket meg lenge[:D]

Mannfolk er nok ikke så ille å ha allikevel, selv om de kan irritere vettet av en til tider [8D]

kan du dele trikset ditt med oss?[8|]

Jeg har fått en del overraskelser i det siste jeg og. Et pent armbånd sånn helt utenom en spesiell anledning, i går fikk jeg den heftigste runden i høyet på leenge etter sengetid enda han skulle opp klokken 05. [8D] 

Flinke mannen din!!!
SÅ søtt da å komme hjem med smågaver....
Nei menn er sikkert ikke så aller verst kunne vært kos å hatt en men men..

Wow, so snill og flink mann du har!!
Men du er nok snill med han og sidan han finn på slikt[;)]

Back
Topp