skryte litt av meg selv..

Anede

Elsker forumet
jeg og mannen har ikka hatt sex siden jeg ble gravid..  har prøvd 2 ganger, men klarte ikke å fullføre det..
Men i går natt når vi lå og koste så fikk jeg plutselig kjempe lyst på sex og jeg klarte å gjennomføre det oxo!!!! Første gang på 7 mnd..JIPPI!!!! Flinke meg! Stakkars mannen var jo så glad og helt i himmelen.. hihihi..
han var så søt!

Oi! 7 mnd!! [:D] Jeg tenker dere syns det var godt begge to jeg.. [;)]
Det var skralt her og i begynnelsen da jeg var så kjempedårlig, men etterhvert har jeg fått sånne nymfomane perioder.. [8|][:D] 
Gutter ER søte når de nettopp har fått seg noe, og det er ei stund siden sist.. [:D][:D]
De er så "tilfreds" liksom..

Ja det var godt mens det pågikk.. men i dag er jeg jo like sår som jeg var etter første gangen jeg hadde sex.. hi hi hi... Stakkars musa har jo vært i dvale i 7 mnd.. he he he[:D]

Ja de guttene er så utrolige søte etter de har fått seg.. så tilfredse og salige og .. ja vet ikke.. finner ikke helt ordet som beskriver de.. men du kan jo tenke deg hvordan han så ut etter å ha gått 7 mnd uten.. hihi.. søte gullet mitt..

Tro meg.. Mi har ikke vert i dvale i 7 mnd, men det hender jeg er kjempesår etterpå jeg og.. [&:] Tror det har noe med slimhinnene å gjøre..
Men det var sikkert verdt det uansett..! [;)][:D]

ja er skikkelig sår nå.. har sikkert noe med graviditeten å gjøre også ja..men det var verdt det ja..! [;)]Det skaper jo en veldig nærhet i tillegg til nytelsen![:D]

Hehe.. Kan jo være det er sånn for at vi skal øve oss til tiden etter fødselen.. Da blir vi jo såre og sånt.. [:D] Neida.. Hehe.. Trøtt nå ja..

7 måneder?? Da hadde jammen meg jeg vært salig også... det meste jeg har gått uten dette svangerskapet er halvannen uke, og det har vært fordi en av oss har vært bortreist (men så har jeg ikke hatt problemer med lysten heller...)

Sårhet.. ja, kanskje det kommer av slimhinnene, selv om jeg ikke opplever noe tørrhet eller sårhet i det hele tatt... det hadde ikke bare støvet igjen hos deg da anede?? [;)]

ORIGINAL: Almyrida24

Hehe.. Kan jo være det er sånn for at vi skal øve oss til tiden etter fødselen.. Da blir vi jo såre og sånt.. [:D] Neida.. Hehe.. Trøtt nå ja..

forundrer meg ikke om en eller annen lege sier dette.. [:D]

her i gården har sex-aktiviteten vært på topp. tror aldri vi har hatt så mye sex som nå! eg er helt i 100 [:D][:D][:D] våkner midt på natta å greier, å bare "må ha det"! Stakkars sambo, han blir jo helt utslitt [;)][;)]

Hehehe.. Har som sagt nymfoman lignende perioder jeg.. [:D] Har vert noen uker samboer blir vekt av ei smålysten ei som bare MÅ ha litt før han skal på jobb.. Men han klager ikke da..! [:D] 
Husker ikke hvor lenge vi gikk uten den lengste perioden, men vi fikk forbud da siden jeg blødde så mye.. Så det blei noen uker gitt..

Oi oi... Det var lenge uten sex... Syns synd på samboer`n min jeg for vi har ikke hatt oss på 2-3 uker, men 7Mnd da.....[&:]

her har det gått litt opp og ned egentlig.. samboer har vel egentlig alltid lyst.. mens noen ganger trenger jeg oppvarming.. og noen ganger trenger jeg absolutt ikke oppvarming. etter at jeg ble gravid har egentlig sex vært bedre enn ellers. har bare en stor klump på magen som kan være i veien[:'(]

Back
Topp