Skryte litt av mannen:)

Ønskerbaby

September 2013<3
Var seint ferdig på skolen i dag, og kom hjem til shinet hus! Deilig å bare kunne slenge seg rett på sofaen, uten å tenke på hva som burde gjøres! Nå lager han middag, og så skal vi gå på tur sammen i kveld:) han er mye flinkere enn meg til husarbeid og slikt, jeg liker det IKKE :P

Så flink! Her skal gubben på nattevakt straks, men han laget middag til oss i dag :)

Herlig! Her var mamma på besøk å laget mat til oss. Deilig å bli skjemt bort litt i ny og ne;)
(Mannen er litt langt vekk til å styre her..)

Så kjekkt, jeg ryddet huset i dag så lagde han mat, godt d og, ;)

Åååh, det høres ut som en drøm! Her må det alvorlig masing til for at ting skal bli gjort av andre enn meg... Håper det blir bedre lengre ut i svangerskapet.

Men han hadde kjøpt sitronvann til meg i dag etter jeg hadde fortalt at jeg blir litt kvalm av vanlig vann... ;)

Skulle ønske gubben gjorde sånt på eget insj:) men han er tå flink til å pleie meg med fotmassasjer hele tiden(før jeg ble gravid å) åh så lager han mat ferdig til jeg kommer hjem fra jobb:) verdens beste som jeg savner masse nå:) 1 uke til uten han så kommer han hjem:)

heldige dere er ;) Har kommer min mann hjem fra arbeid og tilbringer de neste 3timene med å ligge på sofaen å sove :P så måtte til slutt puffe han ut av den slik at 1-åringen som så desperat ville ha pappas oppmerksomhet, fikk lekt seg litt med han før det ble leggetid :P

Er så koselig med sånne manne-skryte-tråder synes jeg! <3 :)

Back
Topp