*Frk.Mamma
Gift med forumet
Se og nydelig hu er da [:)] henter henne til mandagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rodstilk
Ååå.Helt nydelig!
Hvilken rase er det?
ORIGINAL: smash
Ntååå, så nydelig! Hvilken rase er det?
ORIGINAL: Skriljus
herligste rasen ever[:D] grattis [:)] kan jeg spørre fra hvilken kennel?
ORIGINAL: *Frk.Mamma
herligste rasen ever[:D] grattis [:)] kan jeg spørre fra hvilken kennel?
er ikke fra noe kennet er fra ei som driver oppdrett men hu har ikke noe kennel trur jeg. men hu driver aktivt med utstilling og pappan til de kommer fra Dalstaff
aaaaaah, da jeg leita etter staffe sikla jeg litt på dalstaff hundene[:D] men endte opp med en svenske[;)]
ORIGINAL: Sweetpea
Helt nydelig.
Kan jeg spørre hva storebror til Amadeus heter? Mannen min vil så gjerne ha Amadeus på nestemann og jeg synes det er fint og stilig men litt i tvil om det passer. Tenkte du på dette når du valgte navnet på lillebror?
ORIGINAL: *Frk.Mamma
ORIGINAL: Sweetpea
Helt nydelig.
Kan jeg spørre hva storebror til Amadeus heter? Mannen min vil så gjerne ha Amadeus på nestemann og jeg synes det er fint og stilig men litt i tvil om det passer. Tenkte du på dette når du valgte navnet på lillebror?
Han heter Aron-Elias nei vi tenkte egentlig ikk epå det vi hadde 4 navn vi sto på så skreiv på lapp og trakk hehe[8D]
ORIGINAL: Kranglefanten
Det tok ikke lange tida. [:-]
ORIGINAL: Lunatics
nåmmin
Gratulerer så mye <3
ORIGINAL: Raemec
Syns det gikk litt fort i svingene jeg også, ja...
Håper dere har satt dere godt inn i rasen, helse/sykdommer, gemytt o.l., og at foreldrene er sjekka/frie for arvelige sykdommer (som det er endel av på staff) o.l.
Overflod av staffe"oppdrettere" for tiden, og ikke alt er like gjennomtenkt, for rasens del...
ORIGINAL: HanneHM
ORIGINAL: Raemec
Syns det gikk litt fort i svingene jeg også, ja...
Håper dere har satt dere godt inn i rasen, helse/sykdommer, gemytt o.l., og at foreldrene er sjekka/frie for arvelige sykdommer (som det er endel av på staff) o.l.
Overflod av staffe"oppdrettere" for tiden, og ikke alt er like gjennomtenkt, for rasens del...
Jeg tenkte det samme..
Har staff i familien jeg altså, og elsker hunden, men, kunne aldri tenkt meg den rasen selv! [8D]
Det å forhaste seg inn i en slik rase, fører fort til omplasseringshunder!