Skryte bilde vårt nye familiemedlem valp

*Frk.Mamma

Gift med forumet
Se og nydelig hu er da [:)] henter henne til mandagen

Ååå. Helt nydelig!

Hvilken rase er det?

ORIGINAL: rodstilk

Ååå. Helt nydelig!

Hvilken rase er det?

Staffordshire bullterrier [:D]

Ntååå, så nydelig! Hvilken rase er det?

nåmmin 
Gratulerer så mye <3

ORIGINAL: smash

Ntååå, så nydelig! Hvilken rase er det?

Staffordshire bullterrier

ORIGINAL: Skriljus

herligste rasen ever[:D] grattis [:)] kan jeg spørre fra hvilken kennel?

er ikke fra noe kennet er fra ei som driver oppdrett men hu har ikke noe kennel trur jeg. men hu driver aktivt med utstilling og pappan til de kommer fra Dalstaff

ORIGINAL: *Frk.Mamma

herligste rasen ever[:D] grattis [:)] kan jeg spørre fra hvilken kennel?

er ikke fra noe kennet er fra ei som driver oppdrett men hu har ikke noe kennel trur jeg. men hu driver aktivt med utstilling og pappan til de kommer fra Dalstaff

aaaaaah, da jeg leita etter staffe sikla jeg litt på dalstaff hundene[:D] men endte opp med en svenske[;)]

ja dalstaff har utrolig mange mamman kommer fra meadowland kennel så er veldig gode bikjer og gode i utstilling. har aldri drivi med det men vi har lyst og prøve oss i utstilling. så er jo mulig da skal holde kontakten med hu vi kjøper av så mulig vi kan få litt hjelp der [:)]

Helt nydelig.

Kan jeg spørre hva storebror til Amadeus heter? Mannen min vil så gjerne ha Amadeus på nestemann og jeg synes det er fint og stilig men litt i tvil om det passer. Tenkte du på dette når du valgte navnet på lillebror?

Det tok ikke lange tida. [:-]

ORIGINAL: Sweetpea

Helt nydelig.

Kan jeg spørre hva storebror til Amadeus heter? Mannen min vil så gjerne ha Amadeus på nestemann og jeg synes det er fint og stilig men litt i tvil om det passer. Tenkte du på dette når du valgte navnet på lillebror?

Han heter Aron-Elias nei vi tenkte egentlig ikk epå det vi hadde 4 navn vi sto på så skreiv på lapp og trakk hehe[8D]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ORIGINAL: Sweetpea

Helt nydelig.

Han heter Aron-Elias nei vi tenkte egentlig ikk epå det vi hadde 4 navn vi sto på så skreiv på lapp og trakk hehe[8D]

Elias er på listen min! Morsom måte å bli enig. Kan jeg spørre hva de andre alternativene var?

ORIGINAL: Kranglefanten

Syns det gikk litt fort i svingene jeg også, ja...
Håper dere har satt dere godt inn i rasen, helse/sykdommer, gemytt o.l., og at foreldrene er sjekka/frie for arvelige sykdommer (som det er endel av på staff) o.l.
Overflod av staffe"oppdrettere" for tiden, og ikke alt er like gjennomtenkt, for rasens del...

ORIGINAL: Lunatics

nåmmin 
Gratulerer så mye <3

ORIGINAL: Raemec

Håper dere har satt dere godt inn i rasen, helse/sykdommer, gemytt o.l., og at foreldrene er sjekka/frie for arvelige sykdommer (som det er endel av på staff) o.l.
Overflod av staffe"oppdrettere" for tiden, og ikke alt er like gjennomtenkt, for rasens del...

Jeg tenkte det samme..
Har staff i familien jeg altså, og elsker hunden, men, kunne aldri tenkt meg den rasen selv! [8D]
Det å forhaste seg inn i en slik rase, fører fort til omplasseringshunder!

ORIGINAL: HanneHM

ORIGINAL: Raemec

Jeg tenkte det samme..
Har staff i familien jeg altså, og elsker hunden, men, kunne aldri tenkt meg den rasen selv! [8D]
Det å forhaste seg inn i en slik rase, fører fort til omplasseringshunder!

er 2 år siden vi begynnte og tenke på denne rasen har undesøkt masse om de men så har vi vært litt usikre pga prisen er så dyr på de, har vennerpar som har de og når vi nå kunne få en så valgte vi og heller betale den prisen når vi har hatt lyst på denne rasen før. og ja selfølgelig ervalpen frie for sykdommer og er godt sjekket av dyrlege vært hos dyrlege 3 ganger på sjekker og alle er helt frie uten sykdommer eller noe! Gemyttet er bra på mor og far og alle papirer følger med, de er registrert i nkk, vaksinert, chipet og alt mulig.

hællenusken kor flott

...vi henter sjøl vår bi-øyde husky tispe den 16jan..gjett om vi gleder oss [8D]

Er foreldrene HD/AD-røntget? Sjekket for arvelige sykdommer som L2hga, HC, patella og phpv?
Fins det demodex, allergi el.l. i linjene?

Nydelig! [:)] staffer er helt herlige hunder [:)]

Herlig valp, forresten![:D]

Har du stamtavlenavn eller reg.nr. på foreldrene? Hadde vært moro å vite![:)]

Back
Topp