Skryte av storesøster:)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Må bare skryte litt av jenta vår i dag:) hun har lenge spurt om å få sove i bare trusa, men jeg har vegret meg for å la henne gjøre det, for hun har alltid vært våt i bleia om morgenen. Vel, jeg ga henne den tillitserklæringen i natt, og lot henne få prøve seg. Og i dag morges kom hun ruslende til faren sin såååå stolt over å ikke ha tisset på seg, og jeg ble sååå imponert:) kanskje hun rett og slett har tisset på seg fordi hun har hatt på seg bleie og ikke giddet å stått opp? .. I allefall ble jeg så stolt da jeg våknet i dag:) (hun er litt over 3 år)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvis andre vil skryte av storesøsknene er det lov også:) vi må ikke glemme de største oppi hele baby-stasen:)

Så flink hun er <3 må være deilig å ha en stor jente nå som tiden snart er inne for en til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men nesten litt trist-godt... Hun vokser fra meg:( men sånn er nå livet da:)

Så flink hun er! :)
Det var det som skjedde med storebror her også da han slutta. Fant ut at han tisset i bleia fordi han "kunne". Med en gang vi prøvde med Truse hadde han nesten ikke uhell :-)

Back
Topp