Skryte av oss selv tråd

Sol99

Betatt av forumet
Dette er en tråd for å skryte av oss selv, små ting som er vanskelig som vi har mestret, eller store ting som var vanskelig å klare oppi alt annet :)

Jeg har klart å holde meg rolig i forhold til misting og ikke latt små ting gjøre meg opprørt, dette er jeg veldig glad for!
 
NB! Her er det bare positivitet for å dytte oss selv oppover i en ellers kanskje slitsom hverdag :)
 
Skryter av meg selv for at jeg holder ut når kvalmen rir som værst i meg:smug:
 
Skryter av meg selv som nok en dag har kommet meg gjennom middagslaging uten å ha lyst på noe :)
 
Skryter av meg selv som fullførte eksamen i dag og er ferdig med tredjeåret på jussen.
Har ekstrem svangerskapskvalme og trodde virkelig jeg måtte utsette eksamen til i vinter, noe som ikke hadde vært helt ideelt med tanke på at jeg er høygravid da[emoji28]
 
Må skryte litt til, har hatt energi i dag. Så har fått brettet klær, jeg har sikkert ikke gjort det på 7 uker. Og jeg har ryddet og støvsugd huset :)
Endelig fått gjort litt hjemme og det føles bra :)
 
Jeg må skryte over meg selv for at jeg endelig kom meg ut på tur med bikkja før jobb på kvelden, og at det egentlig går veldig bra formmessig [emoji5]
 
Må skryte litt til, har hatt energi i dag. Så har fått brettet klær, jeg har sikkert ikke gjort det på 7 uker. Og jeg har ryddet og støvsugd huset :)
Endelig fått gjort litt hjemme og det føles bra :)

Jeg også har fått ryddet litt, hurra! Men det beste er at jeg klarte å la være å stresse rundt det.
 
Back
Topp