Skryte av: meg selv!:O:O

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg har, selv om jeg har vært syk, ryddet, vasket og støvsugd leiligheten![:)] Satt på oppvaskmaskiner og vaskemaskiner[:)] Nå skal jeg kose meg med FREIA SJOKOLADEPUDDING OG VANILJESAUS![:)]
I morgen skal jeg stryke og henge opp nye gardiner, vaske og rydde badet og soverommet, og kose meg med gutta mine[:D] Sambo har langhelg, så det er koselig[:)]

Så flink du er [:D]

So flink du er! Kos deg masse med sjokoladepuddingen!!! [:)]

Flinkis!!

FLINKA!!! Du har virkelig jobbet for den sjokoladepuddingen, altså! Kos deg masse!

Lov å skryte av seg selv når en har vært så flink[:)] kos deg med puddingen du! Den har du fortjent[;)]

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg har, selv om jeg har vært syk, ryddet, vasket og støvsugd leiligheten![:)] Satt på oppvaskmaskiner og vaskemaskiner[:)] Nå skal jeg kose meg med FREIA SJOKOLADEPUDDING OG VANILJESAUS![:)]
I morgen skal jeg stryke og henge opp nye gardiner, vaske og rydde badet og soverommet, og kose meg med gutta mine[:D] Sambo har langhelg, så det er koselig[:)]

Flink er du [:)] Kooos deg med FREIA snacksen du (ikke misunnelig jeg [8D] )

Flinkis!

O'YHE!!!!

Leier deg inn til uka jeg unnien! [8D]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Flinkis![;)]
P.s. hvordan går det med det du veit?[:)]

Takk[:)]
Jeg har ikke begynt enda.. Begynner på mandag[:)] Må forberede meg litt[:)] Fikk boka, sticksa og pillene i posten i går[:)] Gleder meg[:D]

Back
Topp