Skryte av jentene mine*bilder*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Små nissejentene til mamma<3<3<3

uploadfromtaptalk1356131651306.jpg

uploadfromtaptalk1356131680316.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Herlige jenter :)

Så herlige de er! :) Litt kortere hår på eldstejenta di der, ser jeg ;)

Jeg gikk på danseskole i 4-årsalderen, og vi skulle ha juleball med oppvisning og greier, så mamma tok meg med til frisøren et par dager i forveien. Jeg var tydeligvis ikke helt fornøyd med resultatet, for om kvelden tok jeg saksen i egne hender og klippet bl.a luggen nesten helt inntil hodebunnen.. :eek: Så ehm.. been there, done that ;)
Vesla di har jo heldigvis fortsattt litt lengde på håret :) Og jeg tenker hun har lært på den harde måten at det ikke går ann å angre på hårklipp ;)

Så nydelige :) :) Ligner øverste jenta på pappa og nederste på deg ? :)

Takk takk:D Nei, ofte fått høre omvendt fra mange:cool: men jeg ser det ikke så godt selv:)

Så herlige de er! :) Litt kortere hår på eldstejenta di der, ser jeg ;)

Jeg gikk på danseskole i 4-årsalderen, og vi skulle ha juleball med oppvisning og greier, så mamma tok meg med til frisøren et par dager i forveien. Jeg var tydeligvis ikke helt fornøyd med resultatet, for om kvelden tok jeg saksen i egne hender og klippet bl.a luggen nesten helt inntil hodebunnen.. :eek: Så ehm.. been there, done that ;)
Vesla di har jo heldigvis fortsattt litt lengde på håret :) Og jeg tenker hun har lært på den harde måten at det ikke går ann å angre på hårklipp ;)

Ha ha, har klipt håret mitt selv også når jeg var liten, men husker det ikke selv;) pappa synes det var så morsomt, for Mathea pleier ikke og gjøre noe hu ikke får lov til:p
Hu har lært nå, ja:confused:
Fortsatt litt lengde på det, men savner det lange håret:oops:

Før nå søte jente du har <3

Sent from my LT26w using BV Forum

Tusen takk, søte du:rolleyes: er så stolt av de, selvom hu minste av de holder på og ta livet av meg av og til:p

Back
Topp