Skryte av de små tråd!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
MÅ jo bare skryte litt nå når Hermine-mor har lært seg å VINKE! :rolleyes: Hun er bare så nydelig når hun vinker hei og hadet! :D Hun begynte med det i påska, og nå begynner hun med en gang og vinke når vi kler på oss for å dra fra et sted, eller når vi kommer til noen! :)
Hun er også blitt så flink å sitte, sitter helt rak i ryggen og leker på gulvet, når hun blir sliten så støtter hun seg på en arm og slipper seg ned :) I tillegg er hun blitt sterk i beina, og vil gjerne stå litt og ta noen skritt om vi støtter henne :)
Hva er deres små blitt flinke til???

...tok en enkel versjon av babyproofing idag! :p
63488_10151560449715661_180879901_n2_zpsded65d20.jpg

Jeg synes Anette er veldig flink til å "prate", hun har mange forskjellige vokaler å komme med, hun sier mest papa enn mama:-)
Så er hun veldig sterk fysisk, fått en del skryt av lege og helsesøster på det.

Jeg synes Anette er veldig flink til å "prate", hun har mange forskjellige vokaler å komme med, hun sier mest papa enn mama:)
Så er hun veldig sterk fysisk, fått en del skryt av lege og helsesøster på det.
Så flott :D Flinke Anette!
Hermine babler også mye, idag har det endra seg litt, nesten som hun prøver å fortelle noe ;)

Så flott :D Flinke Anette!
Hermine babler også mye, idag har det endra seg litt, nesten som hun prøver å fortelle noe ;)

Det er jeg ganske sikker på at de gjør hehe:-)

Så flinke de er de små frøknene deres! :D Her har jeg en fremtidig sangstjerne, tror jeg :p;) Han er så herlig når vi er ute og kjører bil og han synger med til radioen :D:D

Så flinke de er de små frøknene deres! :D Her har jeg en fremtidig sangstjerne, tror jeg :p;) Han er så herlig når vi er ute og kjører bil og han synger med til radioen :D:D
Haha, så morro! Hva liker han å synge da? Hermine hylte (gledeshyl) sånn i bilen idag at jeg skvatt til og holdt på å kjøre av veien :eek: :p ;)

Emilie er så flink til å dra seg opp med armene så hun blir stående oppreist. Også er hun så flink å sovne av seg selv. Legger henne når d er sengetid og da ligger hun å leker til hun sovner uten noe surving. Hun er flink til så myye :)

Hehe så gøy, skulle gjerne hørt dere:D:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Emilie er så flink til å dra seg opp med armene så hun blir stående oppreist. Også er hun så flink å sovne av seg selv. Legger henne når d er sengetid og da ligger hun å leker til hun sovner uten noe surving. Hun er flink til så myye :)
jøsses, reiser hun seg opp allerede? Så flink hun er! :D

Så flinke babyene deres er! :-) Vinking har ikke Simone forstått ennå. Hun ser dumt på oss når vi vifter med armen hennes og sier hadet. Hehe..
Simone er flink med finmotorikk. Hun kan bruke fingrene og hendene ganske nøyaktig. Og så er hun sterk i kroppen og får til å krabbe, sitte og stå. Sistnevnte kun om vi holder henne selvsagt. Hun kan si ett ord, og det er NAM. Det roper hun når hun ser en tallerken. Hadde håpet første ordet skulle bli mamma jeg da ;-) men det kommer etter hvert :-)

Så flinke babyene deres er! :) Vinking har ikke Simone forstått ennå. Hun ser dumt på oss når vi vifter med armen hennes og sier hadet. Hehe..
Simone er flink med finmotorikk. Hun kan bruke fingrene og hendene ganske nøyaktig. Og så er hun sterk i kroppen og får til å krabbe, sitte og stå. Sistnevnte kun om vi holder henne selvsagt. Hun kan si ett ord, og det er NAM. Det roper hun når hun ser en tallerken. Hadde håpet første ordet skulle bli mamma jeg da ;-) men det kommer etter hvert :)
så flink hun er :D Hermine sier mamma, men er usikker på om det egentlig har noen betydning :p
Når hun sier nam i det hun ser mat så tyder jo det på at hun mener noe med det! :)

Motorisk ligger vesla etter deres små, noe som blir litt sårt for oss selv om hun i våre øyne er kjempeflink..
Men vi er så glad for å ha ei blid, positiv og fornøyd jente!! Hun er ikke redd for fremmede og koser seg blant folk. Hun spiser og sover godt, noe som resulterer i blide og uthvilte foreldre. Hun sier "hæiiiiiiiii" når hun våkner og når pappaen kommer hjem fra jobb o.l, men hun skjønner nok ikke hva det betyr. Morro likevel.:)

Motorisk ligger vesla etter deres små, noe som blir litt sårt for oss selv om hun i våre øyne er kjempeflink..
Men vi er så glad for å ha ei blid, positiv og fornøyd jente!! Hun er ikke redd for fremmede og koser seg blant folk. Hun spiser og sover godt, noe som resulterer i blide og uthvilte foreldre. Hun sier "hæiiiiiiiii" når hun våkner og når pappaen kommer hjem fra jobb o.l, men hun skjønner nok ikke hva det betyr. Morro likevel.:)
De utvikler seg veldig forskjellig de små. Fysio på helsestasjonen sa at det er like mye ok å f.eks. snu seg fra mage til rygg ved 3mnds alder som ved 8mnds alder.

Dere må ikke bli bekymret, for mange her er tidlig ute med forskjellige ting. Min bror krabba ved 11 mnd og gikk ved 15 mndrs alder. Jeg krabba da jeg var 6 mndr og gikk da jeg var 8,5. Likevel var det ingenting galt med broren min. Han var bare avslappa. Samboeren min lå etter som baby og hadde epilepsi, men han er også normal :-)
Gøy at hun sier hæi! Hun holder nok på å forstå betydningen :-)

så flink hun er :D Hermine sier mamma, men er usikker på om det egentlig har noen betydning :p
Når hun sier nam i det hun ser mat så tyder jo det på at hun mener noe med det! :)

Ååå! Hun sier mamma! Så flink :-)
Hun har sagt nam i hytt og pine ei stund. Når hun lå på matta så kunne hun plutselig rope nam, samme på stellebordet. Var onsdag hun begynnte å koble mat og nam virker det som. Artig er det! :-)

Haha, så morro! Hva liker han å synge da? Hermine hylte (gledeshyl) sånn i bilen idag at jeg skvatt til og holdt på å kjøre av veien :eek: :p ;)

Spesielt på litt rolige sanger à la Susanne Sundfør sitter han og a'er med i helt feil toneleie og jeg blir helt varm om hjerte av å høre på :love017 :happy093 :love017

Gled dere over alt det nye som skjer fremover :) jeg var skikkelig stressa for en tid tilbake jeg også, for Asle var skikkelig makelig i starten og nektet å løfte hodet i mageleie, men plutselig knekket han en kode og nå er han ikke tam ;):p De finner ut av ting i sitt eget tempo, så gled dere over at dere har ei lita solstråle som vokser og trives! :) Hun er helt nydelig!

Spesielt på litt rolige sanger à la Susanne Sundfør sitter han og a'er med i helt feil toneleie og jeg blir helt varm om hjerte av å høre på :love017 :happy093 :love017

Ååååå *smelt* :love7

Back
Topp