Skryte av barna-tråd

namba

Forumet er livet
jeg fikk lyst til å skryte litt av barna mine jeg da nå som jeg i grunn ikke har noe annet postivt å si.

Vi har verdens snilleste, enkleste baby. Hun smiler og er så fornøyd bare hun får mat, ny bleie og blir lagt når hun er trøtt. Nå ligger hun og spreller i babygymmen og forsøker å putte en leke i munnen. Hun begynner å bli flink. Hun vokser bra. På tremånederskontrollen hadde hun vokst 13 cm og lagt på seg 3,53 kg.

Frida har akkurat hjulpet meg å bake kake til dåpen, og i går hjalp hun mannen med å vaske huset. Hun er utrolig flink til å hjelpe til. Jeg var bombesikker på at hun kom til å bli sjalu på lillesøsteren, men kun en eneste gang har vi sett antydning til det. Love is always in the air når Frida er sammen med lillesøsteren sin.[:)] Hun er bare snill og god med henne hele tiden, prater til henne og leker med henne. Jeg føler meg som verdens heldigste mamma.[:)] Jeg kunne skrevet i det uendelige om hvor flink, snill, omtenksom, kreativ, morsom, leken osv Frida er, men jeg vil fortelle om hvor flink hun har blitt til å tegne. I går tegnet vi sammen, og da tegnet hun snømenn. Det var ikke vanskelig å se at det var snømenn med øyne, gulrotnese og munn (smilemunn for det meste). Det er så artig å se.
***********************************************************************************
Nå skal jeg gi meg. Nå er det deres tur til å skryte av deres barn.[:)]

Solveig er så god! Vi har akkurat hatt besøk av søsteren min og familien hennes! Maren er 7 mnd og Solveig er så omsorgsfull med henne! Aslak også.. SÅ herlig!

Aslak er høyt og lavt om dagen! I dag klatret han opp på lekekassen til Solveig sin store overraskelse![:D]

Koselig tråd [:D]

Leah sier så utrolig mye fantastisk for tiden, hun forteller så ofte om hvor glad hun er i mamma/pappa og forteller så mye om hva hun synes er koselig med en mamma og en pappa. Og når hun leker med William sier hun ofte ting som ; " Neimen, vi kan ikke gjøre sånn lille venn " eller, " Kom nå da vennen min " hihi, skjønn!!
Også er hun så flink til å perle, hun putter ikke bare på en masse farger, men lager fine mønstre, også elsker hun å hjelpe til med alt mulig [:)]

William har blitt flink til veldig mye egentlig! Nå fortiden elsker han å rydde, ser han noe som skal i søpla løper han til "Pløpla" med det, og han elsker å prøve å vaske opp og være med å lage mat. Han sier også veldig mye fint slik som Leah gjør. Ellers har han blitt kjempe flink til å gå på potte, og han hopper nesten i taket hver gang han klarer noe, hihi [:)]

Så flinke de er.[:)]

Back
Topp