Skryt til NAV :-D

Lillemirakel2017

Flørter med forumet
Jeg må bare skryte litt av NAV for ekstremt rask saksbehandling :-) Det er alltid et negativt fokus ifht de. Jeg sendte min søknad om foreldrepenger elektronisk den 18/10, og jammen ble søknaden innvilget og alt i orden den 21/10 :-D Jeg har heller aldri opplevd NAV som spesielt vanskelige. Og jeg har hatt mine runder innom der med både sykemeldinger og nå under omskolering. Rett og slett fornøyd :-)

Sist eg søkte i 2014 tok det 1 døgn, fra eg sendte inn via post til brevet om godkjent lå i postkassen :) Ekstremt raskt kan det gå noen ganger :)

Sånn var det med storebror også ;) da gikk det kjempe fort. Nå fikk jeg bare brev om 8 ukers behandlingstid. Så håper jeg får det iorden før permisjon liksom skulle starte.

Så bra! Hvor lang behandlingstid var oppgitt da? Her står det 6 uker, men håpe på svar før den tid :)

Jeg må bare skryte litt av NAV for ekstremt rask saksbehandling :) Det er alltid et negativt fokus ifht de. Jeg sendte min søknad om foreldrepenger elektronisk den 18/10, og jammen ble søknaden innvilget og alt i orden den 21/10 :-D Jeg har heller aldri opplevd NAV som spesielt vanskelige. Og jeg har hatt mine runder innom der med både sykemeldinger og nå under omskolering. Rett og slett fornøyd :)
Så flott at det gikk raskt. Her i akershus så er det 11 ukers behandlingstid, så når jeg sendte søknaden min i uke 27 (som er det tidligste som er tillatt) så er den neppe ferdigbehandlet før i uke 38... litt vel lenge å vente vil jeg si...

Her er det 10 ukers behandlingstid og jeg sendte den inn 10 uker og 2 dager før termin. Jaja, det får ta den tiden det tar. Min egen skyld at jeg var treg hehe..

Så flott at det gikk raskt. Her i akershus så er det 11 ukers behandlingstid, så når jeg sendte søknaden min i uke 27 (som er det tidligste som er tillatt) så er den neppe ferdigbehandlet før i uke 38... litt vel lenge å vente vil jeg si...
11 uker er vel absolutt maks for å sikre seg tenker jeg. Det stod 6 uker her også men tok 3 dager :D

Her er det 10 ukers behandlingstid og jeg sendte den inn 10 uker og 2 dager før termin. Jaja, det får ta den tiden det tar. Min egen skyld at jeg var treg hehe..
Det var oppgitt 6 uker, men de fristene er jo satt for sikkerhets skyld for at brukerne ikke skal kunne klage før den tiden har gått. Vil tro du har vedtaket lenge før den tid hvis du har alle vedlegg i orden :D

Det var oppgitt 6 uker, men de fristene er jo satt for sikkerhets skyld for at brukerne ikke skal kunne klage før den tiden har gått. Vil tro du har vedtaket lenge før den tid hvis du har alle vedlegg i orden :D
Jobben har ikke sendt inn det lønnsskjemaet så jeg skal mase på dem i morgen. Satser på at det løser seg :)

Jeg må få skryte av Nav Østfold. Jeg sendte inn søknaden for 2 uker siden, og i går ble den ferdig behandlet og svaret er på vei i posten. Jeg trodde dette skulle ta laaang tid, i og med at jeg har en ganske "vanskelig" sak.
Jeg har nemlig to ulike jobber, hvor det er varierende arbeidsmengde og derfor månedslønn. Jeg har ingen fast stilling hos noen av de, og hver mnd er varierende og uforutsigbar. Jeg regnet derfor med at det skulle ta en evighet i og med at de måtte innhente lønnsopplysninger, timelister, lønnsslipper osv! :D:D

Må skryte av Nav Askøy også :) De brukte også under 2 uker på å behandle min søknad. Sendte inn søknad 14.10.16, ettersendte terminbekreftelse 19.10.2016, og i dag er svaret på vei i posten om at det er innviglet :D LItt irriterende at jeg ikke har digipost slik at jeg kunne lest det med engang :( (Men har opprettet Digipost nå da :P)

Back
Topp