Skryt til min hverdagshelt - mannen

Millian

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg har vært dårlig og kun lagt på sofaen/vært sykemeldt siden slutten av uke 5, sliter litt fortsatt og er nå i uke 17.
I disse ukene har mannen min vært helt fantastisk. Han har laget mat, ryddet huset, vasket klær, gått tur med hunden, handlet, passet på meg og bekymret seg for meg og mini.
Han har rett og slett vært helt fantastisk:)
Tenkte vi trengte en tråd hvor våre flotte menn kan få den skryten de fortjener!

Helt enig! Mannen min er også helt uvurderlig, og jeg er evig takknemlig for alt han gjør for meg og mini! Er ikke i stand til å gjøre noe selv uten å kaste opp og få kraftige kynnere, så han gjør alt om dagen - uten å klage! Blir bare mer og mer forelsket i den fantastiske mannen!

Idag fikk jeg min første meltdown! Jeg gråt som en gal fordi vi skulle ut å spise med mine foreldre og ingen klær passer! Han var så god. Han fikk meg var oppmuntrende og god, tullet masse slik at jeg tilslutt begynte å le og tvang meg til å begynne og sminke meg. Så snek han seg opp og fant fram et noen klær som jeg aldri hadde satt sammen, men som funket så bra OG passet! <3 Høres tåpelig ut, men jeg var så fortvilet og han reddet virkelig kvelden.

Har en mann som vet hvordan han skal få meg til å se galskapen, og humoren når jeg blir hormonella :hilarious: Han er flink å lytte, og tar til seg det jeg sier. Han er ikke veldig utleverende selv. Her om dagen tok han meg med på kjøretur, hvor vi bare koste oss sammen hele dagen, og vi snakket om store og små ting, og lo mye sammen :happy: Det var virkelig en kjempefin dag, der vi også planla neste date sammen :happy:

Last edited:
Så flotte menn dere har. Misunnelig!

Mannen min er også heilt fantastisk. Har stått på med ansvar for det aller meste i huset, pluss 2åringen så og sei åleine sidan eg var i veke 7 og kvalmen kom. Er heldig som har ein så forståelsesfull mann! ❤️

Så deilig å lese! Samboeren min er helt utrolig. Dette er det første svangerskapet for oss begge. Det er stort sett han som foreslår at vi setter oss ned og leser om hvor i svangerskapet vi er nå, hva som skjer med kroppen min framover, hvordan vi skal forholde oss til ting som kan skje osv. Han higer etter informasjon, og har kjempelyst til å være med på alt av kontroller og ultralyd. Elsker å se at han er så engasjert! :)

Han sier ofte at jeg er så fin med den voksende magen, og han stryker på den hver dag. I går sa han: "Jeg elsker Fnugg så mye!" Det er herlig å tenke på at han har greid å utvikle et forhold til fosteret, selv om ingen av oss har kjent noe bevegelse fra det enda. Han er rett og slett veldig klar for dette ;)

Hvis jeg ligger utslått på sofaen etter en arbeidsdag er det ikke sånn at han krever noe fra meg. Han maser aldri om at jeg må få gjort ting som trengs i huset, han bare kommer og koser litt før han går og gjør det selv. Helt fantastisk! :D

Mannen er alt for meg! <3

Henger meg med.... Har verdens mest fantastiske og omtenksomme samboer som har tatt mer eller mindre all nattevåk siden jeg ble gravid uten å klage en eneste gang, jeg må aldri spørre om hjelp, han bare trår til når han ser jeg trenger det... Han unner meg rett og slett alt godt - og viser det..... Midt oppi to barn, omgangssyke, jobb, husarbeid, hormoner og alt sammen!!

Back
Topp