Skryt skryt skryt!!

Jade<3

Forelsket i forumet
I dag stod lillemann ved siden av hoppeleken sin, så holdt jeg en cheerios i hånda og rakte den mot han. Lillemann tok cheeriosen, så titta han på den med sån "alvorlig, sjeleøyne og trutmunn faktor" og brått så slapp han taket, og tok cheeriosen med andre hånda. Sånn stod han lenge og studerte den cheeriosen før han satte seg ned og krabba som et lyn bortetter gulvet, vel inne på soverommet for å skifte bleie, klarte han jaggu å reise seg opp stående.. han trodde han holdt seg i noe, dette noe var en bok som lå på gulvet.. helt sykt hvor travelt gutten har det.. :) Men kjenner jeg er kjempestolt i mamma hjertet når lillegutten min klarer å knekke koder :)

Så gøy [:D]

Skjønner du blir glad, og at du syntes det går alt for fort [;)]

Her er det på samme måte at han tror han holder seg fast men holder bare i en ting og så snart
han skjønner det deiser han i gulvet. Men morsomt at de prøver [:D]

hehe, guttene våre er like gamle jo!! :D begge er født den 11.mai :D

Wow, så flink![:D]
Snuppa her reiser seg, og flytter seg litt langs ting, men slipper hun går hun rett i bakken, hehe... Heldigvis lært seg å falle riktig, så det går stort sett veldig bra [:D]

ORIGINAL: .Lolla.

Så flink [:D]

sign kjekt når de lærer nye ting [;)] skjønner godt du er stolt [:)]

ORIGINAL: Koseklompen

hehe, guttene våre er like gamle jo!! :D begge er født den 11.mai :D

hehe ja det er de visst, har jeg ikke sett hehe [:D]

Wow, så flink han er [:D] Her tar lillegutt utviklingen med kunsende ro :P Krabber, åler og sitter, men verken setter seg opp eller reiser seg opp enda [8D]

Så utrolig flink han er <3 Du har all grunn til å være stolt ;D

ORIGINAL: Monica89

Wow, så flink han er [:D] Her tar lillegutt utviklingen med kunsende ro :P Krabber, åler og sitter, men verken setter seg opp eller reiser seg opp enda [8D]

Sign [8D] [:)] Bare at han her ikke krabber helt enda [:)]

Kanskje å si at han krabber var litt å ta i her og. Han stiller seg opp på knær og kommer seg litt fram på et vis :P Dessuten er "ålinga" mer en blanding mellom åling og krabbing :P

ORIGINAL: Marie91

ORIGINAL: Monica89

Sign [8D] [:)] Bare at han her ikke krabber helt enda [:)]

Slik gjør mi og, om hun får en leke eller noe i hendene så glemmer hun at hun ikke holder seg i noe ett øyeblikk. Samme om hun blir opptatt av å se på tven. Men om hun ikke har noe i hendene så setter hun seg fort ned [8D]

ORIGINAL: .Lolla.

Så flink [:D]

Å så morsomt da [:D] Gleder meg sånn til når W tar sine første skritt [:D]

Ja og plutselig går de...

Min kan "stå" uten støtte på kne eller med en hånd som støtte, men ikke sjangs om han klarer det sånn rett opp og ned - ennå. Krabber og sitter da.

Back
Topp